Tuesday, November 4, 2008

Lagi gambar, lagi citer..

Ni Dayah..gambar naik bot nak ke Pulau Manukan, KK. Gambar ni pun dah lama dalam hp aku ni. Sayang lak nak buang camtu aje, rugi kredit adek aku aje mms hari tu..jadi simpan laa kat sini.

Ni Fadhil, sorang-sorangnya adik yang aku ada. Punyalah sengeh nak p snorkeling..hehe..

ADA APA 04.11.2008?
54 tahun yang dulu..hari ni lah ayah aku dilahirkan. Jadi..Hari ni, Selasa adalah ulangtahun kelahiran ayahanda aku ke 54 tahun. Ayah lahir pun pada tahun 1954..tahun ni pun umur 54, huhu. Walaupun kitorang semua dah ucap selamat dan mendoakan untuknya..kat sini juga aku nak simpan ucapan tu.

Ayah, selamat menyambut ulangtahun yang ke 54 tahun. Semoga Allah panjangkan usia ayah, murahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik selalu. Semoga kebahagiaan dan keceriaan mengiringi ayah setiap detik setiap waktu. Amin.

1 comment:

Anonymous said...

Unfortunately though many people UGG Sundance are told to avoid the wrong thing - they are told to avoid sugar when the real culprit is fat.Fat, unlike sugar, is very hard for the body to digest. This means it can take substantial amounts of time to digest - up to Sundance ugg Boots 24 hours or more. As a result it stays in the blood and can interfere with other foods you eat especially sugar. When you eat sugar after eating fat, the fat in your blood will prevent the sugar from moving through the blood to starving cells. This makes your blood sugar levels rise and Sundance uggs this is a dangerous. Luckily the body has systems in place to combat situations like this. An organism found in the body called Candida helps out in this situation by eating the sugar which makes it multiply and bringing ugg 5325 down the sugar levels. If you always have a high fat diet then you will always have a problem with Candida in that the organism will be about ugg 5325 in high levels. However high fat on the odd occasion should not be a problem.