Tuesday, November 4, 2008

Lagi gambar, lagi citer..

Ni Dayah..gambar naik bot nak ke Pulau Manukan, KK. Gambar ni pun dah lama dalam hp aku ni. Sayang lak nak buang camtu aje, rugi kredit adek aku aje mms hari tu..jadi simpan laa kat sini.

Ni Fadhil, sorang-sorangnya adik yang aku ada. Punyalah sengeh nak p snorkeling..hehe..

ADA APA 04.11.2008?
54 tahun yang dulu..hari ni lah ayah aku dilahirkan. Jadi..Hari ni, Selasa adalah ulangtahun kelahiran ayahanda aku ke 54 tahun. Ayah lahir pun pada tahun 1954..tahun ni pun umur 54, huhu. Walaupun kitorang semua dah ucap selamat dan mendoakan untuknya..kat sini juga aku nak simpan ucapan tu.

Ayah, selamat menyambut ulangtahun yang ke 54 tahun. Semoga Allah panjangkan usia ayah, murahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik selalu. Semoga kebahagiaan dan keceriaan mengiringi ayah setiap detik setiap waktu. Amin.

No comments: