Saturday, November 1, 2008

Dah tuwe anak emak...(01.11.2008)

Anak2 tak sabar menanti oder sampai!


Muka abah ngan ibu budak2 tadi..cool tunggu oder!


Antara menu yang dimamam oleh 5 anak beranak ni, yummy!


Syedap tak muffin yang abg syuap ni, heheh! (bukan pengantin baru aje leh makan suap menyuap ni, pengantin senior pun leh gak, huhu)

Gambar2 suasana lain di Taiping Sentral pd 01.11.2008 turut dirakamkan dan akan disimpan di gebang.fotopages.com.

Alhamdulillah, hari ni 01 Nov 2008, Sabtu..aku berusia 33 tahun. Memang aku dilahirkan pada hari Sabtu pun. Dah ditakdirkan aku dinamakan dengan NorFazlina bukan Sabtuyah, Nor Sabtun atau yang lain. Terima kasih kat mak ngan ayah yang telah memberi nama yang cantik itu. Aku suka nama aku!
Adik aku kul 12.15 malam tadi dah mesej ucapan baik2 kat aku, kakak kesayangan dia ni, huhu. Mak..biasalah, selalu tipon time2 Subuh, hehe (28 Syawal ari tu pun mak tak lupa ucapkan juga, tq mak). Ayah? lepas2 Isyak tadi baru dia bagi ucapan. Tima kasih atas doa kesejahteraan untuk kami. Hmm, 04.11.2008 nanti..ulangtahun kelahiran ayah pulak!!
Tima kasih gak kat Yui sebab ingat besday aku.
Mak aku telah top-upkan kredit digi RM30 pada hari lahir aku dan seperti tahun sudah, aku menerima bonus hari jadi RM15 kredit dari digi. Wahh! kredit line digi aku dah RM160 lebih! Nak gayut ngan sape lama2 ni? Tipon ngan msj fnf digi murah sangat..tak terabis setahun banyak tu.
Line hotlink aku pulak kreditnya dah tinggal RM30 lebih pasal dah dua bulan aku tak top-up. Maklumlah, tamat tempoh line hotlink aku tu sampai September 2009...hehe.
Jutaan tima kasih kat mak sebab masukkan RM50 untuk kitorang belanja makan2 anak beranak kat sini sempena hari jadi aku hari ni. Kitorang makan tengahari kat Restoran Masa Katering lepas penat balik jogging Bukit Larut pg tadi..heheh!

Tima kasih tak terhingga juga kat abang sebab sudi belanja makan malam kat Kenny Rogers tadi. Amek set family dan beberapa oder tambahan.
Aku anak beranak taknah lagi makan kat sini. Abang mungkin pernah kot.. Seronok laa bila dapat pengalaman makan kat restoran cenggini. Mahal tu..biasalah, restoran francais luar. Bagi kitorang..mahal laa kalau RM100 lebih makan 5 beranak ni. Tapi, kitorang pun bukan selalu makan kat tempat2 camni. Sempena hari istimewa aje. Orang lain mungkin dah banyak kali masuk makan sini tapi aku..ni laa 1st time pun. Lepas ni..ntah bila tahun laa nak makan kat sini lagi.
Dulu dah nak masuk Kenny Rogers kat Jeti Kuah dah tapi tak berkesempatan sebab dah kesuntukan masa. Tadi tu claim yang kat Kuah hari tu sekali lah, haha.
Bila pelbagai restoran makanan ternama dah bertapak kat Taiping ni..seronoklah juga pasal warga Taiping tak perlu pi ke Penang, KL maupun bandaraya besar lain untuk menikmati makanan di situ. Yang penting ada fulusnya..

No comments: