Saturday, January 17, 2009

website updated!

Hmm..kepada yg baru kenal website cintamanisz ni..diucapkan tima kasih sebab sudi jenguk mai singgah sini walaupun sat. Sebenarnya takde apa sgt yg di-updated pun..cuma terbaru ada link ke photobucket.com dan adikpekan.fotopages.com aje, hehe.

Kat sini korang takyah laa baca blog yg aku citer pjg2 tu. Tinggalkan pesanan ringkas kat CBOX tu pun dah ok, menandakan korang ada masuk sini. Tapi kalo korang nak menjelajah tu..tak kisah laa. Pintu pagar sentiasa terbuka, heheh. Website ni dah bertahun lamanya diwujudkan. Blog pulak..kira baru laa jugak. Tapi website dan blog ni disatukan. Senang untuk dilayari, hehe.

ALBUM: di situlah lokasi aku simpan gambar2 khazanah dan nostalgia berharga. Antaranya kenangan bersama keluarga dan kengkawan.

SELEKSI: tu pulak lokasi lagu2 dulu2 yg aku suka dgr. Sambil2 online tu leh laa perdengarkan lagu tu. Untuk didengar aje tau! Aku tak mau SELEKSI ni kena hack lak, sian aku. Dah lama aku letak lagu tu kat situ..sebelum SINAR.fm wujud lagi. Lagu2 baru skang ni..ntah laa, payah halwa telinga ni nak terus kata 'lagu tu best'..lagu2 dulu gak best!

ALBUM PB: tu link ngan photobucket.com. Ada laa sikit2 gambar yg aku simpan kat situ.

ADIKPEKAN FP: ni link ngan tempat dan lokasi penyimpanan gambar2 koleksi adik kesayangan aku sorang tu, si Fadhil.

GEBANG FP: Ohh! ni pulak lokasi pelbagai gambar kenangan kitorang sekeluarga. Tak kira laa ngan keluarga di Bentong..maupun ngan keluarga di Taiping. Kat sini memang banyak gambar tersimpan. Kiranya kalo tempat ni diibaratkan bank...banyaklah duit dan brg berharga yg kitorang simpan kat sini..hehe

CINTAMANISZ5: haa..yg ni korang takyah laa nak klik sebab takde mende pun. Ia adalah tempat private dan bukan untuk bacaan umum. Ia sebenarnya adalah blog asal di website cintamanisz ni tapi dah dikunci sebab ia menjadi medan org mencari kesalahan aku. Aku citer yg betul pun..diorang nampak benda tu salah!
Jadi blog CINTAMANISZlite ni diwujudkan untuk bacaan ringan saja sebab aku suka bercerita untuk jadikan kenangan, hehe. Aku pun tak paksa pengunjung yg datang sini baca apa yg aku leterkan..hehe. Tapi AWAS! kalo nak baca sekali lalu boleh tapi kalo nak komplen..baca betul2 dulu, bagi faham..baru komplen ye! hehe..

Dulu ada link forum APACITER tempat aku, Ju, Norul, Linda dan sesekali si Aida, Intan, Ezma, Asnida dan Kartini masuk berbalas cerita tapi dah dibuang sebab tempat tu dah semak samun. Takde orang masuk dah. Aku pun maleh nak jaga sebab banyak sangat burung imigran cuba datang bawak penyakit, haha..dah malas aku nak rawat (delete mesej, hehe).

No comments: