Friday, June 11, 2010

Aku hari ini

1) Tak sihat...
2) Masih keletihan
3) Esok akan menambah lg keletihan..tp demi keluarga..ku gagahkan jua, Jebat!!
4) Masih cuba menyelesaikan keje2 terbengkalai
5) Pikir bila ler keje2 ni nak selesai...adeii
6) Berdoa agar esok segalanya berjalan dgn lancar
7) Bersyukur sgt2 sebab percutian bersama family abg berjalan dgn lancar dan hepi sekali.
8) Adeii..duit sdg menyusut. Semoga dimurahkan rezeki kami sekeluarga.
9) Perasaan bercampur baur..
10) DLL...hehe.

Hari ni 11 Jun 2010 adalah besday Angah yg ke 13. Semoga anak kedua aku ni berjaya dlm kehidupan dunia dan akhirat. Jadi ler anak yg baik pada keluarga, agama, bangsa dan negara..Amin.

Hari ni...adik aku terbang ke Surabaya utk bercuti bersama isteri dan keluarga isterinya. InsyaAllah, minggu dpn kita jumpa di Bentong, ye..

Hari ini..Akiss pulak demam. Semalam Angah. Tp malam tadi angah dh elok dh.
Jadi..Akiss tak gi kelas taekwando. Angah sorang je.

Hari ni..baru aku dpt bukak fb lama sket. Semalam masih sebok ngemas dan mendobi pakaian balik dari Langkawi pd hari Rabu malam tu.

Aku akan simpan kisah bercuti ke Langkawi ini nanti. Setiap kali pergi..citernya adalah berlainan. Jadi, aku mesti simpan..

5 comments:

el said...

wow sebuk dan penat npk kak alona..huhuhu
anak2 kak alona x sihat eh..semoga derang cepat sembuh boleh lah bercuti tgh cuti sekolah ni kan

Suzana Ikram said...

salam sis.. lama x singgah sini.

bz sesngt ye sis.. biasa ler kita org pompuan x abis keje yg nk di buat. anyway take care tau.

hapi besday wat ngah.. semoga dipjgkn umur, murah rezeki dn menjadi anak yg soleh didunia dn akhirat.. amin

Gieyana said...

sibuknya..tu kat campur nk kena edit picca wedding gi tue..aperpon all the best yer..

Anonymous said...

patot lah takde send brg2 kat FV...heheheh
x)

Woww! bercuti lagi ye..
tak sabar saya nak tgk gambar ni..hhmm...

Rinna said...

Happy Belated Birthday utk Angah yg ke 13 tahun..

Harap Alona dah beransur sihat yer.. Jaga diri..dan kalau tak sihat lagi jgn lupa makan ubat tau..