Tuesday, June 15, 2010

Nak balik kampung...yey!!

InsyaAllah, malam ni nak balik Bentong pulak. Semoga semuanya berjalan ngan lancar dan selamat. Amin.

Esok, katanya nak gi PetroSains kat KLCC. Org lain dh berkurun gi situ..kitorang baru nak bawak anak2 masuk situ, hehe. Tp Pusat Sains Negara kitorang dh penah masuk ler. Tp org kata, kat PetroSains ni lagi best, betul ke??

Sebenarnya..aku balik Bentong kali ni nak jumpa adik kesayangan aku tu. Sabtu ni, dia nak balik Sarawak balik dh.

Keje2 mengedit gambo masih lagi berjalan dgn slow, hehe.
Kete pun tak bercuci lagi tu. Tiap2 petang ujan...tergendala je la, hehe.
Kain baju masih lom dimasukkan dlm beg. Tak bawa byk sgt sbb 2 hari je. T-shirt, kain batik ngan kain pelekat...leh pinjam mak ngan ayah punya, hehe..

9 comments:

makdara terdiva said...

selamat bercuti2 kakak :)
hati2 ye drive..
skrg cuaca tak menentu..

~ Ibu ZAAZ ~ said...

selamat bercuti.

pertosains lagi best la dengan syarat, tak dek bebudak kecik yang tak reti lagi nak mengkaji dan memerhati ikut bersama. he he

ahmad humairi said...

salam,

xyah cuci keta...beli baru jek.

ibuayu said...

selamat bercuti..hati2 di jalan raya.
petrosains memang best..

[-suziey-] said...

selaamt pulang ke kampung..drive safely:)

Rinna said...

Selamat bercuti..yer.. Hati2 di jalan raya.. Mesti seronok bercuti ke kampungkan jumpa ibuayah dan adik beradik..:)

J@J@ / Bini The Rock said...

jgn luper suar kecik nye kak!

hehehhehe

wantie said...

wuish.. banyak plak citer. dah lama tak jengah kat cintamaniszlite ni.

Amboi amboi kemain lagi. dapat jumpa gee.. mesti borak sakan la tue..

wantie said...

ooo.. balik kampung. Tentu seronok dapoat balik kampung.

kita dekat jer ngan kampung. so selalu balik kampung. Memang best bila dapat jumpa mak ayah..