Sunday, June 1, 2014

Jumpa senior sekolah...

01.06.2014
AHAD

Hari tu...kitorang takde job. Mmg space utk layan anak2.
Kebetulan kak shaani, senior aku masa sekolah vokay duluuuu...datang bercuti di Taiping. Jadi, kitorang bertemu kat luar aje laa memandangkan dia pun nak masuk Muzium dan kemudian terus ke KL sebelum balik ke Mantin, NS.
Tunggu kak shaani kat area lobi muzium aje. Skang ni masuk dh RM2 sorang. Aku malas dh laa nak masuk sbb dh byk kali masuk sini.
Bergambar kat luar ngan kak shaani, suaminya dan anak bongsunya.
Kak shaani...tokey katering kat Mantin...
Dari situ...aku bawak dorang lepak2 dan makan tengahari kat Casual Market, Taiping.
Saja laa sambil makan nasik tu leh promo sekali Ella Popiah, kan..hihi.

Nota ALONA:-
~Seronok jumpa kawan2 lama...

1 comment:

Siti Fatimah said...

bila jumpa senior or rakan rakan lama mesti terimbau banyak kenangan kan kak.