Friday, June 13, 2014

Pertama kali BR

Mmg betul...
Ini laa pertama kali kitorang 5 beranak ni merasa makan aiskrim Baskin Robbins ni..
Sbb tau harga dia mahal....

Ni pun sbb along yg nak belanja guna duit loan belajar dia, huhu.
Tingin sangat nak bagi semua rasa eskrem mahal ni...

Beli kat R&R Tapah.
Beli 4 mangkuk comel ni aje. Dorang sorang satu. Aku ngan abang kongsi jer. Perut dh kenyang makan nasik ayam (nasik ayam pun kongsi ngan abang, hehe)..

4 mangkuk comel eskrem ni..ngan topping yg biasa2 aje...harganya mak datuk!!!! hampir mencecah RM60. Huhu...redha aje laa sbb mmg dh tau eskrem ni mahal.
Pendapat aku ler ye....sebagai orang biasa yg mmg tak tahu laa menilai sangat tentang kesedapan dan tekstur aiskrim ni...yg aku tau cuma sedap jer, hehe. Pendapat aku...aiskrim ni biasa2 aje laa. Takde ler nak bangga tak hengat kalo dapat makan BR ni. Tak sanggup ler nak beratur panjang2 wlpn diberi percuma.
Bg orang biasa mcm aku ni...sedap ler lagi eskrem yg dijual kat luar GIANT tu, hehe. Mcm2 jenis perisa....leh pilih2 beli 10 pun harga tak sampai RM20. Sedap pun sedap....leh makan dan menikmati sepuas-puasnya, kan.. [senyum]

Kitorang anak2 beranak pun sambil2 tu cakap ler sesama sendiri..."lepas2 ni takde ler nak beli dh eskrem mahal gini", huhu..

Eskrem pun cepat jer nak mencair, mm..
Tengok jer gambar kat atas tu. Baru jer beli tu, huhu.
Bkn nak kondem ler tp ini adalah citer betul. Pendapat seorang pelanggan, kan.
Mgkn jugak produk ni sesuai ngan citarasa orang yg benar2 berkemampuan nak makan eskrem ni selalu..

Nota ALONA:-
~Kita ada pilihan..

No comments: