Wednesday, November 4, 2009

55’

Alhamdulillah…hari ni ayah yg tersayang menyambut ulangtahun kelahiran yg ke 55 thn. Semoga Allah panjangkan usia ayah, murahkan rezeki, diberi kesihatan yg baik, ceria dan bahagia bersama mak, kitorang anak serta menantu dan juga cucu2 yg sentiasa menyayangi dan mengasihi ayah. Amin..

Terima kasih atas segalanya….

hepibesdayayah

Aku berkongsi bintang SCORPIO ngan ayah, hihi…

Tp kalo gatal2 nak ikut Tahun Cina…aku lahir Tahun ARNAB..comel tak?? ngeh..

Ayah pulak lahir Tahun KUDA…(eii…sume minatang ni ada kat farmville gifts laa…ngeh2)

Jadi…sambungan N3 di GSL tu aku sambung esok jika ada kelapangan. Ari ni aku byk keje ler..ngalahkan org keje pejabat selayaknya..ngeh2..

13 comments:

makdara terdiva said...

kakakku..
walaupun dah 55 thn..tapi ayah akak tetap ensem..tang idong tu yg x leh tahan.. :)

AINANAM said...

selamat ulangtahun utk ayah akak..semoga dimurahi rezeki selalu

zura@iwan said...

selamat hari lahir utk ayah akak yer....dh 55thn pon..ayah sy tua 2thn dr ayah akak ler..

ikiqzana said...

selamat ulang-tahun kelahiran wat ayah sis.. semoga pjg umur dn dmurahkn rezeki..amin.

masih muda dn segak lg ayah sis..

mawar_berduri said...

salam,

Selamat Hari Lahir buat ayah akak..
semoga panjang Umo dan dimurahkan rezeki...amin..

dah 55 tahun?? la ..nampak mude je ayah akk..cam bru 45 tahun..hihi :)

Raja Radiah said...

happy besday to pak cik...ehhh ayah ko muda lagi ekkk??abah aku dah nak masuk 60thn dah...

** atie + farid + aisyah ** said...

mudanya ayah akak....ayah akak tua 2thn dr ayah atie..hehehehe...happy besday pakcik..moga panjang umo, murah rezeki, diberi kesihatan yg baik n ensem2 slalu

Faridah said...

selamat hari ulangtahun utk ayah akak..and happy belated birthday utk akak jugak..hehehe sorry terlewat wish plak..

Gieyana said...

muda lg ayah akak yer...selamat hari jadi pak cik yer..:)

TokNabe said...

Masih gagah perkasa tu. Selamat ulang tahun ke 55.

[-suziey-] said...

ooooo sama bintang..happy besday to ayah kak alona yek..

wantie said...

happy b'day utk ayah kak Alona. Muda lagi ler ayah kak Alona ni, baru cecah 55 thn. Anak sulung ker kak Alonan ni?

Rinna said...

Heppi Belated Besday Utk Ayahnya.. Moga panjang umur, murah rezeki dan sihat..selalu..