Saturday, August 15, 2015

Abang belanja...

14.08.2015
JUMAAT

Abang ajak gi makan kat Kiosk Ramly kat R&R Gunung Semanggol arah selatan di PLUS. Baru jer bukak katanya. Abang dh penah gi makan ngan kawan2. Kali ni ajak aku ngan along lak gi. Yui sekali.... :)..

Kitorang ni takde ler masuk hiway sampai nak berbayar tol masa nak ke situ, weh....hahaha.
Kitorang ikut jalan pekerja2 R&R tu aje....jalan belakang, wink..wink..

Menu yg kitorang oder ni....semua sedap2, Alhamdulillah.
Takde laa mcm yg kita baca sebelum ni kata kentang goreng keras dan mcm2 lagi laa.
Harapnya dorang kekalkan laa cenggini. Jangan wat pasal. Zaman skang ni...apa2 yg tak baik cepat jer orang nak viral kan. Yg best2 tu....takde lak nak tolong promo, kan...kan.

Tgk blog cintamaniszlite ni. Kalo sedap...bkn main tolong promot. Free aje. Tak mintak bayaran, diskaun atau baucer pun, huhu.
Terima kasih abang..belanja kitorang, ;) ...
Puas hati..
Di balik dinding belakang along ngan Yui tu....adalah kiosk produk keluaran Ramly yg belum dimasak lagi. Mcm nugget, samosa, daging burger...daging kisar dan macam2 lagi laa. Aku ada gak beli kat situ. Abes RM30 lebih....huhu..

Nota ALONA:-
~Semoga kitorang pun leh maju jaya, Amin.

2 comments:

yoorin melacolea said...

pernah makan jugak kiosk kat cheras.. boleh tahan laa..tp yoorin lg suka kedai burger ramly tepi jalan tuu..huhuh

yanie yusuf said...

ermm sedapnya tengok burger tu...