Monday, August 17, 2015

Outing...

16.08.2015
AHAD

Pagi tu...masak spaghetti...simple aje pun buatnya.
Jadi laa...utk lapik perut aje. Tengahari nak gi kenduri kawan abang nyambut menantu.

Ringkas...
Tengahari...keluar ke arah Simpang.
Dah lama tak makan kenduri ni,  hehe..
Selpie....
Bergambar ngan tuan umah...
Pengantin....
Dari kenduri....terus ke arah Parit Buntar.
Melawat akiss dan bawa dia outing ke Mydin aje.
Selpi kali ni ada Akiss masam... :)
Bergambar ngan lisa surihani, hehe..
Beli salmon....RM22.99 utk sekilo hari tu.
Beli 12 keping. Mintak budak tu amek ikan yg baru sbb yg ada kat tray tu dh lembik2. Bila budak tu dh bawak keluar seekor dan kemudian dipotong2....uii, rasa tamak menguasai diri, kihkih. Amek 4-5 keping...uii..harga belum sampai bajet asal. Maklum ler. Ayah ada bagi sket saguhati kat aku ritu, kan... ;) wink..wink. Aku tambah lagi...lagi sampai 12 keping. Tengok harga kat penimbang...dekat RM70. Ok, stop..puas hati utk wat stok seminggu.

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah..

3 comments:

Natrah Mohamed said...

Wah, salmon tu.

Sedap buat sup sayur kan? Supaya khasiatnya dapat dirasai semua orang. Hihi

Anyway, jemput singgah blog saya IbuBijakAnakSihat

Nad MamaZN said...

masak apa agaknya salmon tu
lama dah tak terjah blog akak sejak saya pun malas dah nak berblog ni huhu..
rindu ar kt akak!

ayu Ismail said...

masak apa ya salmon tu...nanti story ya