Sunday, August 30, 2015

Syabas anakku..

Dalam cuti sem ari tu...sempat along siapkan lukisan manga yg dia nak hantar utk sebuah pertandingan. Yg perlu bersaing ngan pelukis2 manga terkenal yg dh ada nama di Malaysia ni.
Tak mengapa...bersaing itu perkara sihat minda. Semuanya rezeki. Usaha dah ada, kan. Paling tidak...ibu sangat bangga bila along dapat siapkan lukisan seperti yg disyaratkan oleh pertandingan. Bukan ibu saja bangga....abah, angah dan akiss jugak. Bangga dengan semangat dan kesungguhan along.

Anak2 aku ni semua minat melukis kartun... Semuanya dapat gen abah dorang ni, :) .
Takde yg dapat gen aku...yg suka menulis @ mengarang cerita, hahaha..

Walaupun ibu tau peluang nak menang tu sangat...sangat...sangat...sengit tapi ibu tetap doakan kejayaan along. Sekalipun tak menang hadiah utama...iaitu trip ke Jepun....sekurang2nya...penilai pertandingan ini nampak kebolehan along, InsyaAllah.

Nota ALONA:-
~Senyum...

2 comments:

Nad MamaZN said...

sejibik cam beli yg beli kt kedai
#kipidap!
turut bangga dgn anak2 akak :)

el said...

semoga ada rezeki tukmenang ke Jepun tu
mmg awesome lukisan along tu kak
mmg berbakat abis