Tuesday, December 2, 2008

PROMOSI TERHAD STUDIO APART BKT MERAH RM50

Ni ada satu pengumuman, hehe..

Promosi RM50 semalaman untuk sebuah apartment studio di Bukit Merah. Sesape yang berminat leh laa kontek aku ye. Pepehal aku kena mntak tolong abg aku konfemkan dulu ngan kawan dia. Promosi ni adalah terhad.

Untuk pengetahuan korang, kitorang ni cuma tolong kawan. Secara tak langsung, tolong kawan2 lain kalau nak bercuti kat Bukit Merah tapi nakkan tempat penginapan yg selesa dan murah. Kitorang ni takde amek untung walau satu sen pun..memang ikhlas tolong aje.

Kawan abg aku ni ada membership ngan management apartment tu. Dalam setahun dia dapat laa quota hari untuk menginap kat sana percuma. Jadi promosi ni hanya untuk sebijik apartment studio aje laa. Kalau nak sewa 2-3 biji studio apartment tu pada masa yg sama untuk harga RM50 semalaman tu tak adalah. Promosi ni cuma untuk sebiji aje, untuk sekeluarga.

Adik aku pun dah mintak tolong abang long dia booking kan untuk dua malam..10-12hb ni laa. Tapi tak tau laa konfem ke idak tu. Mungkin konfem kot.

No comments: