Thursday, December 18, 2014

Layan panggung..

17.12.2015
RABU

Sebenarnya mmg aku tingin nak tengok filem ni sbb aku mmg suka betul ngan novel ni. Antara novel kesayangan aku ni, huhu. Sebab citer dia tak banyak yg merapu2 pasal dunia korporat, dengki melampau sampai berdendam. Novel ni mmg sesuai ngan tajuknya...manisss..

Aku jadi kurang tingin nak tengok sangat sebab tengok hero dia tak sepatutnya dipegang oleh Sam, hehe. Maaf ye...tak sesuai mcm dlm novel, ngee. Tapi ntah macam mana...malam hari Selasa tu...ch 104 ada tunjuk sket filem Manisnya Cinta di Cappadocia. Alamakk...saja jer pancing aku tau.

Aku pun mintak izin kat abang nak gi tengok wayang citer ni ngan Akiss jer. Angah dok umah sbb dia bkn minat pun nak tengok citer gini, kihkih..

Pergi laa 2 beranak ni..
Ramai jgk laa yg masuk panggung tengok citer ni.
Lebih laa 30 orang kot..
Gi hari Rabu kat MBO...dapat harga murah..
Ni aku snap dari skrin panggung..
Aku mmg suka ngan visual filem ni. Gambarnya cantikkk sangat. Sesuai ngan filem romantik.
Pemandangan dalam negara dan di Istanbul tu menarik2 semua...
Walaupun masih rasa Sam tak sesuai pegang watak Nazmi tapi aku rasa berbaloi jgk ler gi tengok filem ni kat wayang. Sememangnya bila novel divisualkan...semua isi novel tak dpt dijadikan scene. Tapi point2 penting tu tetap ada laa...dan ada scene yg dibuat lawak....terbahak2 orang seat seberang kitorang tu ketawa, kihkih. Aku ngan akiss pun ketawa jgk...tp takde ler kuat gitu, ngee..

Nota ALONA:-
~Nasib ada akiss jadi tukang teman, hehe...

No comments: