Sunday, December 21, 2014

Di hari bertugas..

13.12.2014
SABTU

Bertugas hari tu..
Kat dewan MPT Taiping.
Doktor kawen doktor..
Sebelum ni kitorang penah ler amek job doktor gigi kawen ngan bisnessman. Pastu doktor kawen ngan pramugara. Syok keje gini sbb jumpa pelanggan mcm2 pekerjaan laa, hehe..

Mmg besar majlis ni...
Pengantin anak ASP pulak tu..
Makanan kenduri tu...mcm2 booth ada selain menu nasik kenduri tu.
Booth rojak buah, booth aneka kuih-muih, kue teow goreng, cendol, kuih cakoi, laksa....
Tapi aku tak dapat nak makan semua....hahaha...sebab...majlis ni besar...keje pun banyak laa, kan :) .
Kat majlis ni...kitorang kena bekerjasama ngan videoman dari KL.
Bagus dorang berdua ni...tak macam videoman yg kitorang penah jumpa sebelum ni..
Yg ni banyak kongsi ilmu. Maklum laaa...dorang ni mmg buat fulltime. Ada studio...selalu wat kelas..

Dh abes job outdoor petang tu...kitorang gi minum2 dulu. Sambung sembang2 sebelum dorang bergerak balik KL.
Minum2 aje..
Sebab dh plan balik nanti nak keluar lak makan kat luar.
Ayah ada datang umah nak tido sini dulu sebelum ke Kulim esok paginya.
Tak larat dh aku nak masak, hehe..

Lepas Maghrib tu...keluar ler gi makan.
Tak jauh pun. Dekat Wira Jati aje..
Tunggu oder tak sampai lagi..
Esoknya ada tugasan utk pengantin yg sama...post wed lak.
Jadinya, itu lah tugasan terakhir kitorang di luar utk tahun 2014 ni.
Lepas2 tu...abeskan masa ngan keluarga tersayang pulak.

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah...

2 comments:

Rozatul Nadia said...

salam sis ade wat pakej tok dewan x?

ALoNa CintamaniszLite said...

Maaf, takde. Kami cuma buat fotografi shj... :)