Tuesday, September 15, 2009

Lagi kad raya ku gantung di reranting...

PSST; sesape yg lom amek kadraya daku..kalo sudi...sila ler amek kad entry sebelum ni ye..hihi..

Hari ni adalah seperti biasa..masih sebok ngan keje2 yg telah disenarai panjang tu..huh!!!
Plan nak wat biskut raya lagi ari ni..tp tak mula lagi sebab dok ngadap tenet dulu..hehe..

Pagi tadi sempat gi pasar kat market Tepen. Beli bajet utk sampai ari Jumaat aje. Pasalnya, lepas berbuka pose Jumaat tu kitorang nak bergerak balik kampung daku di Bentong. Aku harap..jalan ok pasal..aku ni kira balik menentang arus. Yelah..org ramai balik dari KL menuju ke utara. Tapi kitorang dari utara menuju ke Pahang Barat.
Mungkin bila keluar kat hi-way KL-Karak bila turun dari Genting..baru kitorang merasa suasana kesesakan org balik kampung. Pasalnya..ramai org KL nak balik Pantai Timur...

Dari Jazmanie.

Dari Posh.


Dari Suhaila.


Dari kak intan.

Dari atty.

Dari Atie.

Dari DikWa.

Nak kata aku membilang hari nak raya tu..tak pulak...
Yg dok membilang adalah anak2 aku.
Aku ni..selagi keje tak siap..selagi tu risau tak tersiap-siap. Aku harap akan siap seperti yg aku dah rancangkan.
Baju raya aku ngan akiss pun tak gi amek lagi. Ingat nak amek petang semalam tapi ujan ler pulak. Bila ujan..maleh nak kuar.

Hmm, diam tak diam..bising tak bising..ari ni dah Selasa 25 Ramadhan. Bermakna, Selasa minggu depan..dah pun raya ke 3...hmmm..

Twitt..twitt..
Gambar di atas adalah anak sedara kitorang. Namanya Famie. Agak lama jugak tak jumpa budak kiut ni. Teringat keletah dia, suara dia...hmm.
Gambar ni ehsan dari mama dia ler..

psst; sori ler kak gie..carik punya carik..tak jumpe laa pulak gambar Angah yg sgt iras ngan gambar yg ni. Tu yg taruk gambar Famie solo aje..hehe..

9 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

MAAF ZAHIR BATIN

P/s: Balik kampung elok2 yer...

suhaila-ab said...

aku dah amik kad raya ko kak...hehehe...tima kasih sudi baca kad aku yg ijau ala2 PAS tu...

POSH76 said...

kelasss...tepek sudah....tq...

sayer pun takdok mood mau kelija....huhu

etomyam said...

..selamat hari raya n semoga tahun ni jadi raya paling best hehehe

zura@iwan said...

byk dpt kad raya on9 ye kak..

slmt hari raya...maaf zahir batin ye..

aRe_uDear said...

Selamat Hari Raya yer cintamanisz.. ;)

ibu_umairah said...

meriahhh la umah akak kali ini.....penuh dengan kak raya..hee.heeee

badungcamp said...

Selamat Hari Raya,
buat Alona/wak Mustar dan keluarga,
Semoga Raya tahun ini disambut dgn penuh keriangan dan kebahagiaan, maaf di pinta dan jgn lupa singgah BC pas balik Pahang.

shi3la said...

kakkkkkkkk kad dari sayer tak hambek lagikkkk