Monday, September 6, 2010

Kol yg dinanti2kan & tempek kadraya utk kenangan

Erm...ni adalah beberapa kad raya yg diberi dan aku lekatkan di dinding blog ni. TQ. Seronoknya tampal2 kad raya ni, hehe

Terbaru dari MakDara Terdiva


Ni dari Atie Rashid


Ni lak dari kakyong.com


Kadraya dari sahabat lama...Raja Radiah..


Dari Luvleen


Dari Rafidah Shariff @ Pidah Cik Bedah Laser.


Ni dari Nurul Fauzana


Ni dari Hidayah & Fadel

Mengenai tajuk entry kali ni..sebenarnya semasa aku sedang gi buang sampah kat tong sampah di luar pagar umah pg tadi. Tiba2 angah panggil, "ibu, ada org tipon!!", jeritnya. Lantas terus je Angah menyerahkan hp tersebut utk aku menjawab panggilan itu.
Mula2 aku ingat ada org nak booking photog ke....kan, hehe. Rupa2nya, panggilan dari Cik Nadia. Dia mintak alamat dan no i/c aku utk proses selanjutnya. Bermakna??? Uii..seronok tak terhingganya aku. Impian bakal menjadi kenyataan, InsyaAllah. Semoga segalanya dipermudahkan. Semoga dimurahkan rezeki, Amin.

Bakal mengikut jejak langkah Pak Ngah Amer.....InsyaAllah.

5 comments:

makdara TERDIVA said...

wah! berita ape tu kak???

thx sudi gantung kad raya saya kt N3 ni..hehe

ibu WaWa said...

Alhamdulillah.
berita apa tu aLoNa???
nanti masuklah kat entry terbaru...

zura@iwan said...

bestnya akak dpt kak raya ye....
Alhamdulillah la akak...sy nk tau akak dpt apa ni...hehehe..cepat la ceta kak..kahhhh

Kamsiah said...

salam lebaran...semoga kita jumpa ramadhan lagi tahun depan...insya allah...

mamawana said...

Cantik2 kad raya. Utk mama takda ker? heeee.......