Thursday, July 23, 2015

Raya ke -3 : Siang

19.07.2015
AHAD

Pagi tu...dok mendobi baju 3-4 trip. Jenoh weh, huhu.
Tempat penyidai tak cukup. Ngan pagi tu pun ujan. Aku ajak abang di dobi utk keringkan baju ni kat mesin yg disediakan kat situ.
Angah seronok dapat balik umah, hehe..
Penoh baju kitorang dalam ni. Pusing pun padat jer.
Balik dari keringkan baju kat dobi...kitorang siap2. Mak ajak gi kenduri menyambut menantu abang Man. Mak soh bawak keluar van. Anak beranak aku semua gi. Bawak kanak2 ribena dan Amir pun join jgk.
Budak2 ni kena paksa makan, hahaha.
Ni pun kena paksa utk amek gambar suap2, kihkih..
Pengantin dh sampai...
Pengantin lelaki tu anak abang Man..
Dah setel...terus jer balik umah semula. Lepak2 kat umah mak. Kitorang pun tak raya lagi ngan mak & abah serta yg lain2 ada kat situ.
Akiss ngan Kopi. Masam muka dia, hihi..
Pastu balik umah kejap...dah solat Asar...siap2 utk keluar beraya ke rumah Razi. Dah janji ngan Anas & Sela.

Nota ALONA:-
~Sebok ngan tugas...

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
oohooiiii
bznyaaaaaaa akak time ghayer
bertingkek2 jemputan nak kena penuhi yer he3