Friday, January 29, 2016

Madu Resdung

Alhamdulillah..kurang dh resdung Angah.
Anak aku no.2 tu.....kuat resdungnya. Sian tul aku ngan abahnya tengok. Selsema sepanjang tahun, tido selalu bernafas di mulut. Bersin tu...mmg kerap. Jerawat halus sampai belakang badan.
Masa angah cuti SEM ritu...aku soh dia minum madu resdung ni satu sachet setiap hari. Dalam satu kotak ni ada 12 sachet. Baru minum 10 sachet...jerawat angah dah mula mengering. Tido pun dah bernafas di hidung. Selesa nampaknya. Syukur Alhamdulillah. Ada jugak produk yg baik utk Angah. Sebelum2 ni...aku dah belikan jamu resdung lah, vitamin C lah dan mcm2 lagi......tapi masih macam tu jugak.

Skang angah masih meneruskan utk kotak yg ke-2. Semoga angah leh bertambah baik, InsyaAllah.
Sekotak ada 12 sachet...
Semua orang ada resdung. Kuat tak kuat aje. Aku pun ada resdung, somi aku, anak2 aku yg lain...ayah dan adik aku pun....heheh. Semua orang ada, ye. Kuat tak kuat aje.

Jadi, sape2 yg ada resdung kuat mcm Angah ni...leh laa cuba produk ni. Kalo tak tau nak beli kat mana...meh mesej aku kat ruang komen entry ni di bawah. Aku pun leh tolong uruskan dan harga sekali postage. Berminat??? Leh wassap 0126144821


Nota ALONA:-
~Usaha, ikhtiar...yakin...berdoa agar Allah memberi kesembuhan.

No comments: