Thursday, December 1, 2011

Fadel tawan Gunung Kinabalu...

Hoho.....seronok baca pengalaman adik aku gi panjat gunung tertinggi di Malaysia ni. Wlpn tak abes lagi citer dia dgn episod2nya.....tp aku promo jgk laa kat sini. Kalo baca...lebih best dari tgk visual dokumentari kat tv tu, kikikik...
Sesape yg suka nk baca pengalaman menarik itu....leh ler klik FADEL TAWAN GUNUNG KINABALU ni, hehe..


Part ni...dia tak simpan lagi. Kena tunggu ler, huhu..
Entry ni sengaja memenohkan blog aku sementara nk tunggu aku buat sambungan Jelajah Pantai Timur aku yg tak abes2 tu, huhu...
Entry ni jgk adalah pembuka tajuk blog aku utk bulan Disember 2011, ngee..

3 comments:

wantie said...

wah...sungguh bertenaga si Fadel tu yer. Sampai boleh tawan gunung Kinabalu. Kalau T le, jgn mimpi nak bersusah payah nek atas tu memang tak pernah impikan pun.

respoect la ngan Padel.

makdara TERdiva said...

perghhh!

jeles saya kak..entah bilalah dapat panjat gunung tu..huhu

el said...

teringin nak tawan gunung kinabalu ni kak
en. somi ada gak dok tya nak daki x..abis sape nak bw anak2 tu pulak..bio deme ni beso skit hehehe