Friday, January 27, 2012

Cuti2 Pun Aku Tetap Belajar..

Tajuk tu siap ada singkatan tu, hehe..CCPATB..tak caye tgk ler gambar kat bawah ni, hehe.
Nota awal:- Uish..bkn aku yg belajar ni. Aku tukang citer aje, hehe..
Ni Angah yg punya, ye..
Mmg kat sekolah menengah K.E ni akan buat program cenggini masa cuti sekolah panjang tak kira lah cuti semester ke, cuti perayaan ke...seminggu pun kira panjang ler, kan..
Program ni mula tahun lepas kalo tak silap. Bkn utk pelajar2 yg nk amek exam besar jer..tetapi utk semua tingkatan jugak.
Setiap subjek ada dibekalkan keje sekolah utk disiapkan masa cuti panjang tu.

Angah ni ada yg dh siap...ada yg belom lagi. Dh hari Jumaat ni angah, bila nk abeskan?? Cuti CNY dh nk abes seminggu dh ni...mmm..

Camne nak sebut nama ni?? 
Unik nama ni..mintak maaf pd empunya nama tp nama ni mmg menarik perhatian aku.
Tapi...nak sebut slanga English ke....nk sebut slanga Jawa??

7 comments:

sue-ab said...

panjang betul tajuk program..hehehe

lienda said...

tentu seronok kan program nie,lain dari yang lain !
I FOLLOW

ikiqzana said...

Nama tu mmg unik.. Nama sape tu sis?

DeLLas said...

nasusyen.. hehehe..

wantie said...

monolog( gelak sendiri) sekali imbas tengok, t terbaca mohd na tu syen. mahap mahap....

memang unik. maksud ape ek nama tu. selalunya org nama unik ni bila besar berjaya.

Mcm pembaca berita tu. Kamarudin Mape. ( nam lin dari org lain) lebih menonjol.

mamawana said...

Nasution nama Indon kan... biasa dengar . semasa anak mama masuk sekulah darjah satu suatu ketika dahulu, class matenya ada nama Siti Nurhaliza bt Cahyono.

J@J@ / Bini The Rock said...

ingatkan akak yg kena belajar! hahaa...