Wednesday, September 9, 2015

Dapat cek...

08.09.2015
SELASA

Alhamdulillah...dh dapat cek setelah 3 bulan cash out duit iklan terkumpul dari nuffnang.
Ni kiranya dh kali ke-3 aku cash out nuff. Kali ni banyak sket jumlahnya. Dan.....yg syok sket kali ni takde laa lama sangat nak dapat jumlah RM begini seperti kali pertama dan kedua ketika aku cash out duluuu.
Mmg ingat nak kumpul banyak sket...tp rasa jumlah banyak ni pun dh ok dh laa. Nak lagi...kumpul dan tunggu laa lagi. Cuma tu laa....skang ni nuff mcm dh kurang aje iklannya. Dh tak mcm 2 tahun lepas. Mgkn sebab blog aku pun dh tak ramai yg datang jenguk walaupun aku ada jugak apdet entry2 baru, hehe.. Aku pun dh tak gi blog walking kat blog kawan2.
Rezeki menyambil2...
Akaun nuff aku tu...abang yg uruskan. Aku mmg tak tau apa2 pun. Abang yg selalu apdet kat aku pasal nuff. Dalam akaun ni pun bukan blog cintamaniszlite aje..ada jugak blog along, blog angah dan blog keje kitorang. Tapi yg paling banyak ngutip hasil tentulah cintamaniszlite, hehe..

Nota ALONA:-
~Leh laa belanja makan2 ngan anak2...

No comments: