Wednesday, March 30, 2016

Abes dah cuti sekolah Akiss..

20.03.2016
AHAD

Hari Ahad....petang....dahhhh kena hantar Akiss balik asrama. Dia dh abes cuti seminggu. Along dan Angah pulak baru mula bercuti MID SEM seminggu jugak. Sempat laa Akiss manja2 ngan abang dia 3 hari tu, hahahaha.
Babaiiii Akiss. Belajar bagus2 ye. Jaga akhlak terpuji..
OTW balik umah...singgah makan kat Restoran Haryati..
Ada eskrem kelapa...

22.03.2016
SELASA

Pagi tu keluar merempit sampai ke Dewan MPT Taiping... Nak renew lesen perniagaan. SSM akan ada kat situ setiap hari Selasa. Tapi terkejut lak aku bila sampai sana...takde orang????? Terus aku tengok2 kot ada memo kat situ yg bagitau apa2. Hah..kan!!!!! Rupa2nya dh tukar ke Kompleks Rakan Muda, Kamunting....weiii. Adoihhh. Apasal aku tak tau ni. Mcm tak nah nampak aje orang share info kat mana2 page Taiping di fesbuk, huh!!!
Tak memasal aje aku rugi masa merempit sampai ke Taiping tu. Rupa2nya SSM dekat aje ngan umah kitorang, wehhh. Dorang skang tiap ari Selasa buat servis kat situ rupa2nya.
Ramai jugak rupanya yg tak tau SSM dh pindah kat sini buat sementara waktu. Bukan aku jer, hihi..
Aku tengah tunggu nama dipanggil. Yg tengah nulis tudung kuning tu bukan aku ye. Sebab dia pun tulis guna tangan kiri tu, hahahhaa..
Masa mula daftar syarikat tahun lepas...pun kaunter tanya kitorang ni sebenarnya niaga apa. Tahun ni masa renew pun kena tanya jugak, hahaha. Sebab apa??? Sebab nama syarikat kitorang unik sangat, kihkih...


Nota ALONA:-
~Nama itu kalo maksud baik...insyaAllah, kita amek berkat. Harap pada tuah nama, wink ;) wink ;)

No comments: