Saturday, February 28, 2009

Nak tunjuk..hehe..

Hehe..kalau Raja Radiah (www.ezureen.blogspot.com) tunjuk baju anak dia yg dibeli online..aku pun nak tunjuk gak gambar t-shirt ni yg dibeli online, hehe.

Sebenarnya..abang oder 3 helai saiz L tapi disebabkan stok saiz L ada dua helai saja yg sampai..abang bagi kat kawan2 sekerjanya di GSL Water (yang oder melalui abang) terlebih dahulu.
Disebabkan saiz L takde..nak kena tunggu lama pulak (2nd cetakan), tapi saiz M masih ada dlm stok..jadi abang soh kawan dia kat KL tu pos kan aje yg saiz M. Jadi aku ler yg kena pakai, huhu..

pss; Sebenarnya, abang pun leh pakai saiz M ni tapi abang nak bagi kat aku gak, hehe.


Gambar di bawah adalah gambar beg kain untuk pensel, pen, pemadam, sharpener dll yang diberi oleh Guru Besar SK King Edward VII (2) pada setiap AJK PIBG ibubapa. Cikgu2 dah dapat dah..hehe. Tapi aku tak guna untuk letak pensel..aku mungkin guna untuk letak brg2 mekap aku..wakaka..

pss; takleh bagi salah sorang (along @ angah). Mende ni ada satu aje..huhu.

No comments: