Thursday, December 3, 2009

6 Peristiwa

Kalo ada rezeki sampai PISA minggu ni...leh ler rembat lcd utk pc umah aku ni, hehe. Tp idok ler sampai yg 23" tu Tok Nabe, hehe..mgkn carik yg kecik sket dari tu, ngeh2.

Karnival Belilah Barangan Buatan Malaysia
Lokasi; Baling, Kedah
Tarikh; 07 Nov 2009, Sabtu

Tak beli apa pun..tgk2 aje, hehe




Acara membeli buah.
Lokasi; Jln Trong, Changkat Jering
Tarikh; 21hb Nov 2009, Sabtu
Balik dari menghadiri kenduri kawen Lan (anak paklong Tahir) tetapi di sebelah pihak perempuan di Kg. Tanah Merah, Kuala Kangsar.
Ayah ngan mak nak cari buah langsat. Kat sepanjang jalan Bukit Gantang tu orang dok jual buah dokongggg aje..Jadi kena ler gi area Changkat Jering, hehe..Tp, kat situ bukan langsat je yg mak ngan ayah beli tp ngan rambutan gading, rambutan anak sekolah, manggis, duyan...hehe. Cenggitu ler kitorang ni..mmg antu buah, ngee. Yg langsat tu...abeh mak borong sume, huh!!!

Layan panggung 2012
Lokasi; Big Cinemas, Tpg Sentral
Tarikh; 22hb Nov 2009, Ahad
Masa ni mata aku bukannya baik sgt lagi. Tgk skrin panggung pun silau lagi. Jadi, aku kena lindung muka ngan lapisan tudung kaler cekelet aku ni...baru tgk tu ok...hehe.

MENUNGGU
Lokasi; Kaki Bukit Larut
Tarikh; 28hb Nov 2009, SABTU
Masa ni kitorang tengah tunggu Ziti ngan Amir tak sampai lagi pasal dh janji nak jogging sama2. Sempat lagi kitorang posing kat pintu gerbang Kolam Renang Kemahkotaan tu, hehe.

Jogging di Bukit Larut
Lokasi; Perjalanan dari kaki bukit sehingga ke pondok 2, Bukit Larut.
Tarikh; 28hb Nov 2009, SABTU

Makan MC D
Lokasi; Taiping Sentral
Saja aku nak belanja abang ngan anak2 makan kat sini. Sebabnya..aku ni nak makan burger prosperity tu. Selalunya time dekat nak CNY baru keluar, hehe.
ECO CHALLENGE 2009
Lokasi; Air Terjun Taiping Headwork
Tarikh; 03hb Nov 2009

Gambar2 ni abang yg amek sebab abg yg gi tengok waterfall repelling iaitu salah satu acara dalam cabaran ECO CHALLENGE ni.
Semua gambar2 di atas menggunakan gadjet hp SE 770i

10 comments:

wantie said...

sejuk mata memandang air terjun tu.... mesti sejuk air dia kan...

hai.. rasanya dah lama tak berendam dalam air terjuk yg sejuk cam tu...

Suhana Shahril said...

Huiyoo..bestnya cuti-cuti Malaysia.Alangkah cemburunya saya. Teringin nak bercuti.Nak pi jalan-jalan cam akak.Huhu..

zura@iwan said...

byk xtvt akak kan....sekali n3 citer semua...hikss...

POSH76 said...

mak aii update skali harung....

sumer nyer bess2 belaka nak2 air terjun dah lama tak mandi air terjun

rajin nyer sis jog..patutla slim...tp ada geng besskan

Gieyana said...

byk giler xtvt akak sekeluarga yer..mcm2 adooo..cam Astro la plak!hehehe

bestnyer tgk buah2an tue..:)

syarul/ acoi said...

tempat jatuh lagi d kenang,
ni kan pula tempat bermain..

taiping with love

Rinna said...

Fullamak.. panjangnya..entri.. banyak betul gambar yang menarik.. cantik2.. Tengok gambar air terjun..tuh bestnya..

[-suziey-] said...

umangaih..marathon n3 ni..adeiii xtau nk komen mana satu ni..:p

br je tgk 2012 smlm..best gk..hehe..

AINANAM said...

aik..kat baling ada jualan ka?..awat cheq xtau pun....hehehe
p/s:baguih sekalu gus entry..jimat masa..kuang3

ikiqzana said...

padat tul sis xtvt yg lalu.. seronok negok.