Thursday, December 24, 2009

Fadel: Selamat Menyambut Ulangtahun kelahiran.

Hari ni 24hb Disember adalah hari ulangtahun kelahiran satu2nya adik kesayangan aku..Mohd Fadhil. Hmm..dah 29tahun umur awak ye Fadel.

Fadel yg ber-tshirt cekelet tu. Nampak tak kaklong dia yg renek terpaksa mendongak sedikit kat belakang2 tu?..hihi..

Ucapan along...semoga awak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki tak kira laa rezeki dari perkara apa pun. Ye laa..rezeki bukan duit aje kan?? hehe.
Semoga awak diberi kesihatan yg baik, berbahagia bersama isteri dan keluarga sentiasa, InsyaAllah.

Selasa ritu aku ada ler pos laju hadiah utk adik aku tu. Hmm..hadiah tak seberapa tp ikhlas dari along ye.

Semalam Fadel ada ler bg RM utk belanja kitorang makan2 sempena besday dia. Hmm..terharu gak ler sebab tak dpt sambut dan makan sama2. Ye laa..dia kat Pahang nu. Kitorang kat Perak. Tapi tak mengapalah..positifkan diri. Masa kat Langkawi ritu dh berkesempatan makan sama2 ngan dia.

28hb ni Fadel ngan isteri dia dh nak terbang ke KK dan kemudian kembali ke Lawas, Sarawak utk menjalankan tugasnya seperti biasa..

5 comments:

ahmad humairi said...

Hepi besday to fadel..

[-suziey-] said...

happy besday fadel..klako la kak long dia..trpaksa tonjolkan muka di kalangan org2 yg tinggi tu:p

Rinna said...

Heppi Besday Fadel.. Moga dipjgkan umur dan dimurahkan rezeki dan sihat selalu..

Anonymous said...

FADEL: tenkiu tenkiu veri mac.. hehehe..

wantie said...

happy besday tuk fadel.. lambat ucp. sori noh...

tinggi pulak adik akak ni yer.banyak makan culsi yumm kot.