Friday, December 11, 2009

Menunggu detiknya..

Alhamdulillah...semoga ramalan kajicuaca yg aku tgk kat freemeteo.com tu leh dijadikan panduan kitorang utk Sabtu, Ahad dan Isnin ni.

Hehe...sori..ni gambar pemandangan ni diulangtayang lagi kat sini. Kat area2 sini gak ler kitorang nak gi esok 3H2M. Gambar yg diambil pertengahan tahun lepas. Tak jauh pun..kat Semenanjung Malaysia ni gak. Tapi tak kesah laa..asalkan ianya tempat yg kitorang seronok nak gi. Berapa kali pun nak gi mahupun tiap2 tahun nak gi..tak amik kira dah asalkan tempatnya best...hehe..

Gambar diambil di Tg. Piandang 06.12.2009
Hmm...tgk...muka aku yg dh teruja nak bervakasi ni. Tak kisah ler tempat yg sama pun..asal ceria dan berbahagia bersama famili...itu dah cukup menyempurnakan sebuah percutian tu, kan??

Semoga segala perancangan dlm kepala aku ni berjaya direalisasikan, Amin.

15 comments:

zura@iwan said...

semoga perjalanan akak seklrga lancar semuanya....slmt bcoti2....

pstt; cess x nk kasi tau gk tu kt mn nk gi bcoti...tg piandang ke

Wak Kumis said...

Selamat Bercoti semoga ceria bersama keluurga...Amien.

MaizaC'Joe said...

salam my lovely sis Alona

hee... ini br betul2 nmpak muka sis.. hee... cute orangnya.. semoga perjalanan berjalan lancar.. selamat bercuti......

ibu emy efy eqy said...

selamat bercuti ALoNa.

nampak cantiklah gambar ALoNa kali ni... berseri2.

pakai ape ye?

Cik Cookie said...

Xnak komen apa.
Singgah lastik nuff
Sayang kamu kalau klik nuff CC balik

wantie said...

selamat bercoti... berhati hati di dalam perjalanan. semoga selamat pi dan selamat lah balik...

jgn lupa gitau, kemana ko nak bervakasi tu kak yer...

MaMa aYiN_FaSHa said...

uit..tg piandang???...kan dah tu ngan kuala kurau..hehehhe..wah mau coti2 ek...best2..

J@J@ / Bini The Rock said...

lawanyer pemandangan tu kak! Saujana mata memandang...

Tg Piandang....kat area mana kak?

Rinna said...

Owhh pergi bercuti2 msia yer.. :) Tak kira laa berapa kali pergi pun janji gi bercuti kan.. :)

atty's said...

betui tu .kalo kita dah suka..pegi banyak kali pun no hal..

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...wow best g bercoti....

░♥si lampu neon♥░ said...

cantik gak bergambar kat pokok buluh ek hehe

POSH76 said...

salam maal hijrah....selamat bercuti tangkap gambo bnyk2 taw hehe

pak long said...

salam..
amboi lawanya pic..
carik buluh lemang ka...?

ikiqzana said...

mesti dh balik skrg ni sis.. x sabar nunggu n3 dari bercuti..