Tuesday, February 16, 2010

13hb Februari itu....

Tarikh itu adalah hari kelahiran suamiku tersayang pd 41 tahun yg lalu...
Aku dan anak2 mendoakan segalanya yg terbaik utknya. Semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yg baik. Semoga kami semua terus berbahagia dulu, kini dan selamanya...Amin.

Jarak perbezaan usia kami sekadar 6 tahun saja.
Namun rasa cinta dan kasih syg kami seperti pasangan bahagia yg lain juga.
Walaupun sudah hampir 15 tahun melayari kehidupan berumahtangga....tetapi kasih sayang kami berdua bersama anak2 tetap terus mekar, bercambah hari demi hari..Alhamdulillah. Semoga ianya terus berkekalan dulu, kini dan selamanya. Amin.

Walaupun kehidupan kami sekeluarga serba sederhana tetapi Alhamdulillah....kami bersyukur di atas segala kurniaan ini kerana kebahagiaan tidak boleh dijual beli.

Foto;
Taman Tasek Taiping
December 2009

psst; sesekali...seronok gak berposing mcm pengantin baru ni, ngee...

13 comments:

[-suziey-] said...

happy belated besday to hubby akak..dokek aje dgn besday sy.hehe:D

░♥si lampu neon♥░ said...

15 tahun da? waa tahniah kak..kekalkan ok!

zura@iwan said...

hepy belated besday utk hb akak yer....nmpk muda la...hehehe

pstt; thks kak wish besday zura by phone...

Alimaz-Kembara Terasing said...

sekali sekala macam pengantin baru...tapi bagus la...kita suami isteri kena selalu macam pengantin baru baru rumah tangga bahagia...

POSH76 said...

happy belated to ur hubby sis...tp suker tngk ur relationship hepi jer....u are lucky sis...me too doakan kebahagian u sekeluarga...

kakyong said...

wah,,, romatik de amore foto yg 1st tu... i likkeee it... ;)

ibu_umairah said...

perghhh lawonyaaa ga,bar 1 itu!!!!!akak edit pakai apa?/

Gieyana said...

hepi belated besday yer utk abng fadzil..jaga kak Lona leklok! moga dmurahkan rezeki...

bila nk outing sm2 nie!nk try lense br tue!hahaha

DeLLas said...

chewahh main lambung pusing2 lak dgn akiss.. hehehe.. agaknya nak lambungkn org lain tp kang tseret atas tanah lak susah nnti kui3..

Rinna said...

Happy Belated Besday Utk Hubby Alona.. Moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sihat sentiasa.. amin.. :)

makdara terdiva said...

alamak!! tercicir keretapi la ..
semoga kakak & abg terus bahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat..
gambar yg atas tu sooooo lomantikkk!

el said...

hepi belated besday tuk huby akk...smoga dimurahkan rezeki sihat tubuh badan dan bahagia hgga hjg nyawa

wantie said...

happy best day untuk akaknya hubby...

gambor akak & hubby kat atas tu... ROMANTIK ABissssssssssssssssss!!!!!!