Saturday, February 20, 2010

Selagi Ada Rindu



Selagi Ada Bulan Mentari
Selagi Ada Berkasihani
Selagi Ada Bulan Dan Bintang
Selagi Ada Berkasih Sayang
Selagi Ada Ombak Dan Laut
Selagi Hatiku Terpaut
Selagi Ada Turunnya Hujan
Selagi Ada Rahmat Tuhan
Selagi Ada Langit Dan Bumi
Selagi Cintaku Bersemi
co
Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu
Oh Kasih (Oh Kasih)
Damailah (Damailah)
Engkau Disana
Ku Berdoa (Ku Berdoa)
Pada Tuhan (Pada Tuhan)
Agar Kau Bahagia


Haha...nak tergelak pulak rasanya bila tiba2 aje sejak pertama kali dgr lagu ni kat R&R Padang Tammat, PENGKALAN HULU awal tahun 2010 ari tu....kerap pulak lagu ni kitorang dgr di corong2 radio terutama radio THR Gegar yg dorang bukak melalui channel radio Astro tu.
Terutamanya bila ada sorang 'brader' yg turut makan2 kat situ siap bertanyakan tajuk lagu tu kat adik yg keje kat kedai makan tu, hehe..

Jadi...ianya menarik minat kitorang lak mencarinya kat internet ni..pasalnya...skang ni kitorang jarang sunggoh bukak radio melainkan kalo dok dlm keta, ngee..

Jadi...layan ler lagu ni ye. Best gak ler halwa telinga mendengarnya. Leh layan...ala2 lagu Cinta Pantai Merdeka (penyanyi asal kumpulan Samudra ye...bkn Jinbara!!)...pasal lagu tu PakLong ni gak yg menciptanya.

7 comments:

Gieyana said...

td masa balik pon dgr lagu nie kat keta..:D

ibu emy efy eqy said...

senada je liriknya...

ni kali pertama saya dengar lagu ni.

lama2 dengar macam best!

TokNabe said...

Mcm tak pernah mendegar lagu ni, radio kalau bukak pun dalam kete aje...

Kat rumah lebih kepada komputer.

Ish... lembab betul internet ari ni, tak leh dengar2 lagi lagu ni.

POSH76 said...

tak pernah dgr lagu ni tp lirik dia bagus hehe

mamawana said...

Salam...

Tak pernah dengar lagu nih. Tak pernah bukak radio pong.... huhuhu
Best gak kan...Layannnn...

Rinna said...

Hmm..tak penah dengar lagik lagu nie.. Rin pun jarang gak dengar radio sama ler kalau dengar pun bila on radio kat dlm kereta.. :)

wantie said...

Lagu ni memang best. tapi ntah la pulak. lagu ni leh dipilih sebagai lagu tema masa orang rakan kes budak lelaki bunuh diri kat changlun..

ngeri giler.. bila dengar lahu ni, terus teringat kes bunuh diri tu..