Wednesday, February 16, 2011

Sinar Cinta

Assalammualaikum..
Semalam 12 RabiulAwal adalah hari keputeraan nabi junjungan kita..Nabi Muhammad s.a.w.
Cuti smlm kitorang tak gi mana2..dok umah ku yg manis ni aje, hehe.
Cuma malam td ada ler gi tgk pameran buku kat Dewan MPT Kamunting..

Tp hari Isnin hari tu..abg cuti. Kitorang berdua gi jogging ke Bukit Larut lg.
Gi kali ni awal sket..sbb tak tunggu anak2 aku bersiap, hehe.
Akiss gi skolah pg. Angah pulak dok umah sorang2 pg tu sbb dia skolah petang, ngeh2.

Hari Ahad sebelum tu..hari lahir abg. Kitorang cuma ke Selinsing aje petang tu..hehe.
Mak bawak kitorang wat lawatan ke tempat kenangannya. Nanti, aku simpan gambar tu kat sini..ok, oraitt!!

Takde apa nak citer sgt walaupun byk mende nak aku luahkan kat sini, erm...camne tu, ye?

5 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

salam maulidur Rasul kak Alona.

wehh! lawonya laa pemandangan dlm gambar tu. matahari tgh nak muncul kan??

makdara TERdiva said...

ceciter..ceciter..
:D

Gieyana said...

phewittt..cantik model tue..gambar pon cantik ar!

wantie said...

cantik nyer photo tu. susuah tau nak dapat gambor cenggitu. cayalah. sapa yg snap tu?
akak ke abang?

Rinna said...

Bestnya gi berjogging.. bagus utk kesihatan