Monday, November 14, 2011

Aku & cewek Pulau Jawa

13hb November 2011
Ahad

Hari tu Inaldafoto ada tugasan kat Kg. Changkat Jambu, Kati. Tau ke Kati kat ner?? Kat Kuala Kangsar tu aje, hihi..

Utk majlis tu..pengantin ada dayang2, hehe..Dayang2 pengantin ni merupakan staff kat tempat keje dia jgk, mm..

Cantik2 dorang ni. Putih gebus, comelll....baik2. Harap2nya dorang terpelihara dengan suasana yg sihat kat sini..
Kiranya aku leh geng ler ngan dorang kalo nk dikira dari sudut ketinggian yg tak berapa nk tinggi aku ni, kehkeh...
Dorang dh bersiap2 nk balik Ipoh.
Kalo dh nama pempuan, tak kesah laa dari negara mana pun......lazimnya mmg suka sgt ler bergambar. Bila dh bergambar, mesti nk tgk hasilnya pulak, kan..hihi..

....HABES.....

1 comment:

Kamsiah said...

mak dara di kelilingi anak2 dara hehe...