Saturday, July 24, 2010

Citer makan KFC

17hb Julai 2010
Uii..dh agak lama gak kitorang tak pekena KFC..
Mmg bkn tempat feveret kitorang...tp sekali-sekala leh ler nak layan ayam goreng dia.
Ni pun sbb KFC berdekatan ngan stesen bas kamunting tu baru siap pengubahsuaian.
Lepas2 ni...ntah bila tahun pulak ler nak makan KFC..hmm.

Dapat sorang seketul ayam aje, hehe..
Mmg saja nk lepak2 je kat sini. Tp kalo tak oder, tak leh laa pulak, kan??
Abaikan riak muka angah tu..dia saja2 je buat memek mcm tu. Maklum ler abah dia tgh nak amek gambo. Tp si along ngan akiss tu...tak heran ngan kamera hp abah dia dh!! hoho..

Gambo yg ni...mmg dorang tengah bersungguh2 makan kfc..ngee..

Aku ngan abg makan pocketfull.
Tp ayam dlm pocketfull aku tu dicukai oleh budak2 ni...terutama along ler. Sebab ayam goreng dia bersaiz kecik. Hmm..mengalah ngan adik2 dia.

Kat meja sebelah kitorang masa tu..ada ler 5org chineese sdg berurusniaga kamera Canon dslr. Tp masing2 dh ada gak model Canon yg lain. Dorang berbincang pasal penggunaan dslr dan sebagainya. (haha...mcm aku paham je pekebenda ler yg cina2 tu sembang, ngeh2)


23.07.2010
Owh..ni dh masuk bab lain..
Baru je lagi ni. Lepas dorang abes kelas. Abg ler punya keje. Saja nk amek gambo kat mural ni, hoho.
Master kata..6/8 ni grading. Duit grading aku dh bayo dh dua minggu lepas. Ingat tu Ivy!! akak dh bayar, tau!!
Harap2..lepas ni angah ngan akiss leh tukar kaler talipinggang ler. Angah leh tukar 2nd yellow terus ke.... dan Akiss pulak terus tukar 1st ijo ke, kan?? hehe..

Kitorang balik dari kompleks rakan muda tu..saja ler lalu kat area SSL Traders.
Hmm..ada ler restoran baru bukak kat situ. Namanya Restoran De' Ja. Aku tak tau ler sedap ke idak tp mmg ramai ler yg gi makan situ. Tengahari sampai ler ke malam!!! Sedap ler kot??

Hmm, lepas ni baru nak sambung n3 lastday gi Langkawi 2010, hehe.

Nota;
Alhamdulillah, pg td mak kol bgtau berita gembira. Gembira buat mak...kitorang pun tompang gembira ler gak..

2 comments:

wantie said...

dok tengok iklan kat TV " Jom saya Belanja" nampak cam sodap jer.Tapi non ado masa nak berriadah ngan familly. nak ke soping complex pun tak dan lagi ni...

nantila kalau ada masa nak try gak KFC baru tu..

makdara TERDIVA said...

amboiii si angah bab bergambor mmg masyuk!!!

eh! rambut aqis dh pjg la...

tp kfc pocketful tu memang sedap kan..tiba2 telan airliur..haha!