Friday, July 16, 2010

Terima Kasih, Posh..

Ketika aku tengah sebok2 bersiap nak gi amek along kat Pengkalan Hulu..tiba2 dtg ler van pos laju ni. Terkejut gak ler bila posmen pos laju tu bertanya pasal nama empunya bungkusan tu, hehe. Sbb...bungkusan tu untuk aku ler rupa2nya, hehe.

Seperti biasa..mesti ler kena sign dulu sbg bukti penerimaan. Tertanya2 ler jugak aku..bila pulak aku ada order brg2 kat online ni? Dh lama aku tak membeli apa2 secara online..hmm.
Bila dibelek kat nama si pengirim..terus ler aku menguntum senyum, hehe. Owh, terharu sungguh-sungguh!..hmm.

Terima kasih tak terhingga pada POSH di atas kiriman ini. InsyaAllah, kalo akak taruk rempah2 ratus kat dlm bekas2 kiut mcm si Poposh tu...akak akan ingat Posh dan Poposh, hehe.
Terima kasih kembali kerana sudi jadi fren akak.

1 comment:

Gieyana said...

wahhh..syoknya akak..IKEA mari..nak jugak boleh?ngeee