Monday, June 20, 2011

M.A.I.D & Tuan Rumah Pembantu Rumah

Hmm..entry ni psl novel ler pulak, kan..

Kedua2 novel ni dh lama pun aku beli. Hari beli tu je terus baca. Mmg dh abes pun baca kedua-duanya.

Jalan citer kedua2 novel ni...sama aje lebih kurang.
Pasal pembantu rumah.
:-Satu tu psl sorang gadis yg menjadi pembantu rumah tetapi kurang dlm akademik...menjadi pembantu rumah ketika tuannya keluar bekerja & abes tugas sebelum tuannya balik ke rumah. Sudah tentulah tuan rumahnya seorang lelaki bujang, ye.
:-Lagi satu tu pulak seorang gadis yg jadi pembantu rumah tetapi sebenarnya berpendidikan tinggi, anak orang kaya dan sebenarnya seorang ketua chef hotel milik bapanya. Menjadi tarikan cinta pada anak teruna keluarga tempat dia bekerja sebagai pembantu rumah tu lah!!!

Pendek kata...psl pembantu rumah yg akhirnya mempunyai hepi ending. Ha'ah...dorang berkahwin dgn tuan rumah / anak tuan rumah dorang, huhu..

4 comments:

Rinna said...

Novel MAID tuh dah 2/3 kali baca..mmg bestkan.. romantis gitu..

PRTR.. tuh tengah baca skrg..nie.. mula2 baca cam tak berapa faham sgt..lama2 baru okey.. kira best jugak laa.. :)

myaishahhafiz said...

klau ending cerita mcm tu, kena fikir 10x kot klau nak ambil maid.

he he he, takuttttt

makdara TERdiva said...

wah! rajin akak study novel eh!
leh geng dgn kak rinna tu.. :)

atty's said...

beshnya..aty mmg minat baca nobel..nak kena carik ni