Saturday, June 18, 2011

Hazama Juara AF9

Hmm..mmg ketinggalan keretapi betul ler aku ni. Dh seminggu baru nak citer psl ni, ek...hehe.

Tahniah laa kat Hazama sbb menang. Mmg sepatutnya dari AF3 dulu dia dh layak masuk jadi pelajar AF. Tapi tu laa kan....adalah rahmat di sebalik kejadian tu. Selepas gagal utk jadi pelajar AF3..dia diberi peluang utk menimba & mengutip pengalaman dlm bidang hiburan ni terlebih dulu rupa2nya. Akhirnya dia dpt jadi pelajar AF walaupun lewat 6 tahun sbb dia ditakdirkan muncul jadi Juara AF9!!!

Mmg tuah dia laa dlm bidang hiburan ni. Walaupun bkn lah antara 12 peserta asal utk AF9..akhirnya berjaya muncul sbg juara setelah dimasukkan ketika Opss Gugur kerana barisan pelajar asal tu persembahan dorang utk konsert ntah apa2!!

Aku yg pada mulanya tak teringin langsung pun nak ikut AF9 (sejak AF7 mmg rancangan tu mmg ntah apa2)...tp disebabkan terbukak konsert AF9 minggu pertama kat tv...dgr kritikan Fauziah Dato Ahmad Daud dan Hattan yg kaw2 pedas punya..akhirnya tertengok jgk laa, erm..

Persembahan Hazama yg paling aku suka tengok masa lagu Hey Soul Sister tu ler, hihi..

Hmm..ni ler kenangan aku bergambar ngan Hazama masa dia tengah gigih mencari tapak utk mencipta nama dalam bidang seni hiburan tanahair. Bulan Mac 2009 masa ni. Ketika program Gempak Desa Astro yang dibuat di Taman Tasik Taiping. Dia mmg sempoi masa tu. Harap2 skang dh menang pun...masih seperti dulu, ye.

1 comment:

makdara TERdiva said...

suara dia pun leh tahan