Monday, September 8, 2014

Ke Kolumpo bulan 9

06.09.2014
SABTU

Pagi2 Sabtu..keluar umah. Sarapan pagi kat kedai mak unggai dulu.
Capati....dh lama tak makan capati, :)
Ok...kenyang..
Destinasi mula2...singgah Selayang Baru dulu.
Gi umah Idah...
Jumpa kawan2 yg sudi datang ke umah Idah dan bersama2 ngan aku kat situ, hihi..
Hidangan hari tu yg disediakan oleh Idah...
Alhamdulillah, dapat rasa kek dari Lisa yg diberi pada Idah seminggu yg lepas. Mmg simpan utk aku (kebetulan Lisa dari JB turun Selayang tengok JDT lawan kat stadium situ). Masih elok sedap lagi cis kek nya. Mmg sedap. Rasa aiskrim.
Ni...Che Iqbal. Anak Suzila...
Kalo ada Su...mmg macam2 citer keluar, hehe..
Kenyang dh makan...tp citer tak abes2 lagi, huhu..
Kawan2 aku masa kat vokay dulu...sama kelas satu kos...
Sebelum balik...idah selfie dulu..
Idah dan Syawal (dia ni yg lahir 1 Syawal tu utk aku kira aku lahir brp haribulan dalam bulan Islam...hehe)
Idah dan nonie..
Idah dan Su..
Semua aku amek dlm grup wassap jer ni, hehe..
Mintak halal ye, Idah... :)
Su dan baby terkini nya, hihi..
Idah dan anak sulungnya, Adam..
Dari situ aku, along dan abang terus ke destinasi seterusnya.
Ye...hal yg ni laa perkara yg utama kenapa kitorang ke Selangor/KL hari tu...:)

Nota ALONA:-
~Seronok jumpa kawan2 sebaya...

2 comments:

Nad MamaZN said...

besarnya umah kawan akak..! rumah banglo lot ek? alhamdulillah... seronok tgk. kak, kawan2 akak ni semua awet muda macam akak gak ek.. ala ala muda remaja gitu ;)

Ena's Stories said...

mesti mcm² cerita keluar sebab dah lama tak jumpa ye kak....