Saturday, September 20, 2014

Makan di Bara Grill

Hari tu...balik dari gym kat Simpang tu abang terus bawak aku ngan akiss gi makan kat Bara Grill.
Saja laa nak makan simple2 ler kononnya, huhu.
Kat sini menu cam ni harganya harga mampu. Takde ler mahal pun.
Tak caya...try ler gi.
Abg punya..set meatbol spesel.
Eh..camne lak aku leh tingin nak makan spaghetti meatbol ni..huhu..
Lupa dh nama menu akiss ni.
Bismillah...
Dulu pun aku dh penah citer gi makan kat sini.
Kali ni gi lagi. Tapi mungkin ada yg tak tau lg lokasi restoran ni kat ner, kan??
Kat Kamunting...di deretan kedai berdepan aje ngan kem askar. Dan bersebelahan jgk ler ngan Restoran Nasi Vanggey tu..

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah..

2 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

sedap nampak makanan kat situ.. kalau harga mampu... berbaloi la kan.. pegi selalu pun takpe.. hihi..

Kesuma Angsana said...

Salam jumaat yer ! Maaf lama x singgah , KA terlajak busy skang ni ! nampak sedap2 makanannyer tu