Wednesday, December 1, 2010

Tak pasal-pasal je ni..huhu...

Ni nak citer ler sket psl foot detox patch yg sedang popular di pasaran ni.
Mula2 dulu aku beli utk guna sendiri. Entry nya di sini..
Utk oder pertama..kitorang sempat guna sorang 10 keping. Yg lelain...mak dan adik-beradik abg turut menggunakannya.
Dh abes...kitorang masih nak gunakannya lagi selain ada permintaan yg lain juga.
Beli lagi. Kali ni 2x ganda, kahhh..
Tapi, kitorang sempat guna sket aje...sbb laris di pasaran, hehe. Mana tidaknya..sorang anak sedara aku ni pandai lak menjualnya...dlm masa 2 minggu dh abes stok yg kitorang beli tu, hehe.

Kemudian, kitorang beli lagi...sama jumlah jugak. Dh ada yg oder dan kitorang pun sebenarnya belum puas gunakannya lagi, hehe.
Kali ni...kwn2 ofis abg pun berminat nak cuba selain oder yg berterusan dari anak sedara aku tu...
Tak sampai seminggu..stok yg ni pun dh abes..kahhh..

Erm..nampaknya kitorang kena beli stok lg ler. Huhu..seronok lak, kan.
Tp aku cuma beli stok gold patch ni aje. Sbb, kitorang guna yg ni.
Yg white patch tu aku tak penah beli tp penah ler guna yg Dayah bg masa Aidilfitri hari tu, hehe.

Kat nuff pun..ramai gak yg masuk search pasal detox patch ni.
Jd, kalo ada di kalangan yg google pasal gold foot detox patch ni.....kalo korang nak try pakai...leh ler beli kat aku aje. Terutama warga Taiping dan warga daerah Larut, Matang dan Selama ni. Korang lg senang, takde cas duit pos. Kita jumpa kat mana2...bayar dan amek barang, senang...kan..kan..
Kalo yg jaoh sket tu..aii, kena pos ler nampak gayanya. Kalo guna pos laju kena ler tambah RM6..kalo nak murah sket guna pos ekspress.
Tp kalo sape2 yg berminat nak oder kat aku ni...aku jual utk loose paling tidak 10 keping, ye. Kalo idak, buat rugi duit pos korang aje.
Berminat?? Leh sms 0135208821
Tp aku tak jual pulak jumlah byk2 sangat...sbb aku pun tak amek stok ribu riban tu, huhu.



Erm..kat sini aku nak mintak maaf laa sbb entry semalam tu. Nak kata luahan rasa....mcm bukan sbb perkara tu adalah perkara normal bagi blog seperti Cintamaniszlite ni. Aku sendiri memahami bgaimana seorang blogger perlukan masa utk blog walking.

Blogger mana yg tak suka blog nya diikuti ramai. Cuma blogger tu perlu bekerja keras laa sket. Kena rajin apdet, lagi best kalo tajuk entry dan isi2 entry nya 'menangkap'. Selain tu, blogger yg sdg berusaha utk menaikkan traffik di blog nya...kena selalu tinggalkan jejak bila blog walking..sekurangnya akan ada yg klik jejak kita td utk dtg menjengah pulak blog kita, kan..kan..hehe..
Tp, mcm aku...walaupun seronok utk mengejar RM nuff...hehe..tp tak terikut tips2 tersebut, huhu. Aku cuma melakukan apa yg termampu, hmm.

5 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

bagus la kak..bleh buat biz ni...nnti kasi sy try...bleh la sy jd ahli plak..hehe..

psstt; betui tu kak...kita buat mn yg tmmpu kan...

Rinna said...

Wahh caya laa..telah mula berkecimpung dalam bidang perniagaan iye laah sambil guna sendiri dan kenalkan ngan org leh gak mendatangkan hasil iyer tak.. :)

Suziey Ahmad said...

waaaa dh buat side bisnes skang ..semga murah rezeki akak yek..xnk sharing ke story tawaran yg best tu? :p

wantie said...

baiknya biz kak. ni la dinamakan rezeki anugerah Allah.

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah wah wah.......buat biz ler kak...permintaan dan regular customer dah ada tu

tak pernah try....ok tak kak?

zana pun kadang2 tak sempat nak blogwalking kak....gi blog org pun kadang2 tak sempat nak tinggal jejak