Tuesday, November 30, 2010

Tak mengapa..

Aku byk nak citer..tp aku takde masa nak simpan citer ni. Tak kisah ler sama ada ianya dibaca atau pun tidak.
Maklum ler..skang ni dh terlalu ramai menceburi penulisan blog dan menjadi seorang blogger ni. Setiap blog terutama yg popular..dh terlalu ramai follower. Jd, aku yg tak popular dan tak masuk carta lemak berkrim ni tak kecik hati laa kalo ada yg tak berkesempatan nak lawat blog aku sbb aku faham.
Aku pun..skang ni..masuk blog kawan2 tak sempat nak kasi komen pun..tak sempat nak tinggal jejak.

Ari tu..masa umah takde line internet 6h5m...aku singgah kat ofis abg aku ni ler nompang online..dlm sejam je kot, hehe.
Tu pun sebab keluar awal sebelum menunaikan janji orang, hehe.
Sekali pandang..mcm aku dh keje kat ofis lak. Pdhal pinjam ofis org..huhu. Cenggitu ler keadaan ofis Scada Department, pejabat org lelaki...huhu..

11 comments:

Mrs Nurul said...

DAH RAMAI BLOGGER MALAYSIA SKRANG AGAK DAH RATUS RIBU KOT..SAMPAI JUTA TAK?

Unknown said...

takper sis yang penting teruskan berblogging

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

knp kak ckp cenggitu? sy ttp dtg blog akak tau....akak update la bila2 pon, yg penting keep in blogging kan...cuma masa yg x megizinkan...mcm sy le..free or ada idea br update..hehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

opis sapa ni.... semak bebenau....

Rinna said...

Teruskan berblogging walaupun di mana berada kan..hehehe

Ok gak tuh.. kat ofis abg pun leh tenet kan..janji dpt update blog dan blogwalking.. :)

wantie said...

jgn la bersedih ati kak. Asal bukak blog jer mesti nak tengok akaknya N3 baru. walaupun kak tak wat N3, still jengah tau.

jgn ler cakap cam gitu. sedih tau. sob.. sob..

attyfir said...

kty selalu je ada masuk .blog alona..cuma kdg tak smpt tinggal komen

ieda said...

hheheh saya punn kalau sempat sure saya BW kak .. kalau idok mau seharian senyapp jer huhuh

cikbedahlaser said...

BW?? nk up entry pon kdg2 x sempat...ehehehehehehe

Suziey Ahmad said...

huhu...sedih je n3 ni..jgn ckp cenggitu..klu blogger yg ikhlas berblogging n berkawan..kwn pasti xkan dilupakan..huhu..jgn sedih2 ok..

el said...

tula pasal cam seyes jek keje tu ghupenye tgk on9 kahhhhh
pttlah mmg xleh keje..kalo keje sure 24jam on9 hahahahaha