Monday, September 26, 2011

Dazila ke Taiping

Mengejut betoi kawan aku si Dazila ni...huhu. Tiba2 aje kata dh ada kat Tepen, ish..ish..

Pagi tu...aku gi jumpa DZ kat CasaVilla di Simpang. Berborak sket2...pastu, DZ kata nk bawak anak2nya gi Zoo Taiping.

OTW nk gi Zoo...singgah jap kat Muzium Perak ni. Tapi aku pun tak tau ler naper dorang bukak area Galeri depan aje. Nak kata renovate..ari tu dh selesai dh dan dh dibuka pd orang ramai. Skang tutup balik, erm..
Jadilah..tgk2 kat situ aje. Tp sian gak kat rombongan2 lain yg dtg ngan bas tu. Dorang mesti harap dpt tgk lagi pameran belah2 dalam dan belah atas bangunan tu..tp ditutup wat sementara waktu lak.

Masa DZ sebok melayan anak tgk pameran..aku sempat ler gi membeli souvenier dari Muzium Perak utk dia, hehe.

Kat parkir Muzium tu kitorang dh salam2. Lepas dh tunjuk kat ner Zoo Taiping & tempat parkingnya...aku ngan abg pun terus ler perjalanan sbb ada hal lain yg dh dijanjikan terlebih dulu.

Nota;-
-DZ citer...dia & family dpt byk hamper sbb Zoo skang tgh wat sambutan jubli emas. Ok ler tu, kan, rezki anak2 dia....
-Lepas dari Zoo, DZ & family terus balik KL...

3 comments:

meo188 said...

best taiping... mkn mee udang sedap gak :D

atty's said...

bila ler nak sampai taiping nie.

sue-ab said...

tak penah sampai tepen lagi...huhuhu...