Wednesday, September 21, 2011

Mr. ATM 2011

21 September 2011
Rabu
Taiping Sentral...

Disebabkan Akiss ada waktu koko selepas waktu persekolahan dan balik kul 2.15ptg dan ada waktu senggang yg panjang lepas hantar angah ke sekolah (sesi petang) maka aku pun amek keputusan utk gi tengok acara Mr. ATM yg berlangsung kat ruang legar TS pd hari tu.

Aku ajak Sela sekali gi..hehe..
Waktu kitorang sampai tu..dh nk abes utk kategori light weight kot, hehe. Sori ler..tak berapa pasti pasal Mr. ATM ni ikut format pertandingan dorang sendiri, hehe..

Kat sini...sempat ler abang jumpa jap kawan Binabadan Forumer nya...Ady. Datang dari Putrajaya semata2 nk tgk Mr. ATM 2011 (utk satu Malaysia punya ATM) yg julung2 kalinya diadakan di Taiping. Sebelum ni..tak penah lagi ler ada acara bina badan open utk public tgk kat Taiping ni, hehe..

Tgk!! kena kandid ngan abg!! hehe..Masa ni tak perasan lagi abg dh sampai kat TS jgk, ngeh2..
Kemudian, acara direhatkan dan disambung jam 1.30ptg.

Sempat ler kitorang bergambar ngan juara kategori yg dh selesai sebelum rehat tadi tu. Kitorang gi terjah kat markas dorang kat luar TS, hehe..
Abg ler yg ajak. Nak ikutkan...kitorang segan ler, kan...ngee..
Juara ni...abg citer..disebut2 bakal menggantikan Sazali Samad suatu hari nanti. Ntah ler, aku bkn kenal sgt dorang ni..hehe.

Dorang kat markas...ada yg buat workout sket2, ada yg lumoq badan ngan kaler bronze ke...gold ntah ler, huhu..
Abg ni pun memilih..ngan peserta yg badan tak lawa takmo amek gambar, hehe. Tunggu Faizal Hassan..dia pun tak sedia lagi, hmm..

Masuk dlm TS semula..
Abg dh balik ke ofis..maklum ler hari keje, kan. Keluar masa lunch time aje.

Utk kategori ni....Sela dh pandai tgk peserta mana yg leh menang, hahaha..
Betoi lak tu tekaannya, ngee..

Utk nama2 pose dorang tu..leh ler rujuk balik kat N3 aku pasal Mr. Perak 2009 dulu, hehe..

Staff ATM sendiri pun kagum tgk, hehe..

Antara juri pada pertandingan tu..

Utk acara kemudian ni..Faizal Hassan salah sorang finalis, hehe. Kategori light middle. Ingatkan dia dh masuk acara heavy..mm..

Owh ye..gambar peserta di atas ni bkn Faizal Hassan, hehe..
Gambar yg kat bawah ni baru dia, ngee...

Badan berketak2 dan berwajah ensem...kata Sela, hihi.
Faizal Hassan ni dulu penah pegang title Mr. Perak 2009. Tu yg jadi peserta feveret tu, hehe..

Aduhaii..peserta ni tang perut takde six pack ler, hehe..
Tak per ler..dpt gak jadi 5 finalis kan..ngee..

Ni adalah kutipan pingat antara TDM, TLDM & TUDM dalam Mr. ATM 2011 setakat kul 2 petang hari tu.

Ni ler senarai nama2 5 finalis utk acara light middle. Leh ler ye tgk nombor tu utk tau nama dorang, hehe.

Yang pakai t-shirt merah tu dulu penah jadi pelakon drama..era tahun 80an..selalunya drama kepolisan ler, hehe..

Ingatkan Faizal (no.43) leh menang utk kategori tu...tetapi dpt naib johan aje. Tewas dengan peserta no 42, rakan seangkatan beliau dari TLDM jgk.

Lepas dh abes result tu..jam pun dh 2.15ptg..terus ler bergegas keluar dari TS utk gi amek akiss yg dh abes waktu koko kat sekolahnya.
Tp waktu dh pusing TS ngan kete nk keluar ke jalan utama...ternampak ler Faizal dh ada kat markas dia. Stop jap parking tepi..gi bergambar, hehe. Mintak tlg salah sorang krew dorang amek kan.

Pastu, gi amek Akiss kat TMGS dulu...baru ler gi hantar Sela ke kedai Ella Popiah Taiping nye...

Apa2 pun..walaupun jenoh mata tgk Mr. ATM (wlpn tgk tak abes semua pun)...abg jugak ler body builder kesayangan aku, hihi...

T.A.M.A.T