Thursday, September 22, 2011

Jamuan Raya Kompleks Sukan Rakan Muda, Kamunting

21 September 2011
Rabu
3.30pm

Balik dari tgk Mr. ATM 2011 dan amek akiss dari sekolah...terus balik umah. Abg lak msj...soh gi open house Rakan Muda, aduii..
Abg kata..Jiva kol, Evy pun kol abg tanya gi ke idak. Abg mmg tak dpt gi sbb keje, kan. Kalo dorang ajak semua staff GSL tu..ok laa, kehkeh. Ni abg sorang aje..tu pun sbb abg AJK Gym kat Rakan Muda tu. Abg dh ckp kat Jiva & Evy....kak yg akan gi nanti. Amboiii, memandai aje tau!! aku tak ckp pun aku nk gi...segan tau..segan..hehe. Mmg ler aku pun salah sorang AJK Gym tp segan ler sbb tak kenai ler pun org2 kuat Rakan Muda tu, ngeh2.
***Bkn pe, aku terpikir..kang aku gi tp Jiva & Evy dh balik, camno?? nk join makan2 ngan sape?? alahaiii!!! Aku ni pemalu tau...pemalu, hehe..

Tp bila abg dh kata cenggitu kat Jiva dan Evy..maka aku pun kena ler gi. Kang dorang kata abg ckp tak betoi lak. Aku siap2 ler nk gi open house. Akiss lak tak mo ikut. Dia kata dia letih balik koko. Maka, dia pun tido je kat umah. Elok ler kat luar pun ujan lebat turun, mmm..

Sampai kat kompleks...ramai orang kat situ. Tempat parking pun penoh laa. Mana kan tidak, dengan jamuan hari raya lagi dh tentulah ramai orang. Tambah pulak kat situ ada wat karnival sukan ATM utk Ping Pong. Bas punya byk bas..ngan kete2 tentera lagi, ngan trak tentera lagi, aduhaii.

Kat depan gym nampak ler uncle ngan aka Chitra...elok aku g kat dorang..Jiva pun sampai ngan Evy. Bkn main segak lagi berbaju melayu dan Evy sweet berbaju kurung, heheh..
Ada dorang kurang ler segan aku ni, ngee...
**Tu pun mulanya dorang berempat ni tak kenai langsung aku, cheh!! Sbb aku pakai baju kurung. Selalu tgk aku pakai t-shirt ngan seluar trek aje, huhu!!!

Bila bab makan ni...Jiva ngan Evy yg selera makan. Yg kitorang ni maklum ler orang Gym kan..hehe. Makan tu kontrol2 ler jgk wlpn aku sempat belasah cendol semangkuk, kehkeh!!

Tetamu mmg ramai tapi silih berganti. Takde ler yg berkampung kat situ selagi makanan yg tersedia tak abes, hehe.

Makanan mmg mcm2. Nasik impit, kuah kacang, sate, bihun sup, mee goreng, cendol, abc, kek itam, kek coklat moist, aneka biskut raya, lemang, rendang, laksa.....pergh!!!

Kat situ turut ada band tp penyanyi dia orang2 veteran je ramai. Nyanyi pun lepas tak lepas aje vokal dorang, hahaha..Elok dorang panggil aje aku naik atas pentas tu tgk macam mana, kan!! Mengomen aje tau, hehe..

Dah abes makan...sempat ler aku ajak dorang ni bergambar. AJK yg penting2 tak dpt datang. AJK yg badan berketak2 pun tak dpt datang..cuma cikgu Zaini aje yg aku nampak baru sampai masa aku dh keluar dari kompleks tu.

Ni..aku tak tau ler sape org penting yg berbaju melayu tu. Dah Jiva beriya soh amek gambo..aku pun amek kan ler..ngee..

Jap je aku gi. Sejam cenggitu. Sampai umah tu..akiss tgh tido lagi, mm..letih sgt laa tu!!

Nota;
-utk n3 yg ni dan Mr. ATM kat bawah tu...ini adalah kali pertama aku mendahulukan fesbuk dari blog. Aku masukkan gambar tu kat dlm fesbuk terlebih dulu baru wat entry ni utk cintamaniszlite.

No comments: