Monday, September 19, 2011

Rumah terbuka En. Rafaei & Kak Faezah...

10 September 2011
Sabtu

Pagi tu abang kena overtime. Aku hari tu tak masak nasik. Buat bihun sup aje. Masak ekstra. Kalo ada yg datang beraya..senang...leh aku hidang bihun sup tu jgk, hehe..

Petang, gi open house kat umah Pengarah SPAN Wilayah Utara iaitu En. Rafaei. Dulu, beliau ni penah jd GM kat GSL sebelum ke SPAN. Walaupun skang beliau keje kat Penang...tp umahnya kat Bukit Jana ni aje..hehe.

Isteri En. Rafaei ni cikgu SK Semanggol. Baik orgnya..tak sombong pun...dari dulu camni. Kalo terserempak kat mana2..mesti ramah bertegor sape.

Kak Da (isteri Dolah), Kak Faezah, aku dan akiss bergambar kat depan umah rekabentuk ala2 resort ni.

Cepoi, Din, Dolah, En. Rafaei, Mat Jaini & cik abg ku cyg...ngee..

Ada lagi yg lelain kat dlm umah tu tgh menikmati hidangan, hehe..

Sesi berborak aku ngan wife2 staff GSL. Kalo dh berjumpa cenggini...mcm2 ler citer keluar. Dari kisah anak, kisah masak memasak dan mcm2 lagi ler, heheh..
***Tapi muka2 kat dlm gambar tu tetiba leh jadi kontrol lak sebab tau akiss nk snap gambo kitorang, hahaha!!!

Sebenarnya masa tu dh kenyang, hihi.
Hidangan yg tersedia...spaghetti goreng, spaghetti berkuah sup cendawan, bihun sup, biskut2 raya dan buah tembikai...
Kak faezah citer...spaghetti tu En. Rafaei yg masak sendiri. Mmg ler sedap..mana yg suka tu makan byk ler...tp mcm aku tak berapa reti tekak ni nak makan spaghetti. Ajuk2 leh ler, ngee..

1 comment:

POSH76 said...

sedap jer baca menu2 tu...