Thursday, September 29, 2011

Speed Power Taiping grading lagi..

28.09.2011
Rabu
Berlangsung di kompleks rakan muda...Akiss dan angah hadapi grading utk kelas taekwando lagi.
Akiss dari Yellow 2 utk dpt green belt. Angah lak dari Yellow 1 utk dpt Yellow 2. Abg tak ikut. Aku jer ler yg tunggu kat situ bagi semangat. Tp tak kisah lah...bg semangat dari umah pun boleh, kot...hahaha.

**Abang kat umah dok layan filem transformers hak baru tu. Maklum ler, kitorang tak gi tgk wayang pun masa kuar panggung dulu, hehe. Elok ler sbb aku pun tak minat sgt nk layan movie ni. Hobi abg yg ni mmg tak ada kat aku, hehe...

Sampai2 aje..kena warming up dulu beramai2. Nampak tu, Master Bala siap bg sign PEACE bila nmpak aku halakan kamera nk snap gambar, huhu...
Grading seperti biasa bermula dari white belt. Kemudian baru Yellow 1 yg melibatkan Angah. Angah ni lambat masuk sket dari Akiss. Masa akiss dh mula kelas taekwando..angah darjah 6 masa tu. Tgh sebok hadiri tuisyen. Dh selesai UPSR baru aku daftarkan dia join taekwando ni.
Master Bala...
Akiss  & team Yellow 2 tgh stanby.
Tunduk hormat...
Kalau lulus ni..kena tukar ler talipinggang tu jadi hijau. RM10 gak satu talipinggang tu, mm..
Bila akiss dh abes...terus jer dia dtg mintak kamera dia kat aku, huh!! Kamera pun tak cas bateri!! Pulun bergambar ngan kawan2 dia kat belah sana...sampai abes bateri, ish2. Nk bwk dslr rasa mcm over sgt pulak, kehkeh....
Terpaksa ler gambar ni aku guna kamera hp aku ni. Gambar pun tak clear, hmm. Master2 ni mmg suka bergambar, huhu. Seronok sangat ler dorang byk mak pak dok depan tu snap2 gambar, kehkeh.

No comments: