Saturday, October 1, 2011

Si Togey

Saja je taruk gambar kucing kesayangan kitorang ni, Si Togey. Walaupun takde ler lawa sgt mcm kucing parsi berbulu kembang dan tidak jgk macam si Tomei kucing kitorang yg dh hilang tanpa berita tu...namun si Togey ni tetap menjadi kesayangan kitorang sekeluarga.

Walaupun Togey ni jantan tapi dia yg paling manja di antara Nami dan Chici.
Suara si Togey ni manja jer. Nami pulak mcm takde suara, hehe. Chichi?? aduhaii, yg ni pulak kekadang rimas pulak sbb selalu menjawab, hahaha....
Togey ni mmg suka dok umah. Kalo ditimang2 nama dia...berguling2. Dia ni kitorang tak gi kasi mcm si Tomei & si Nyu pun. Setakat ni baik je lah lagi....
Walaupun muka sombong tapi dia ler yg paling manja, ngee. Kepala belukang, kuat makan..maklumlah..jantan!!
Nota:-
-Tu ajelah citer utk setakat ni. Sebenarnya, tengah runsing lagi ni. Mak aku masih kat wad...dh masuk 13 botol air dlm badan. Bila kol mak kata dh selera makan, dh tak muntah2...semoga mak cepat sihat.
-Esok pagi2 lepas Subuh dh kena gi Pengkalan Hulu. Dorang ada wat solat hajat, solat dhuha, bacaan yassin dan majlis mohon restu, mm...

2 comments:

POSH76 said...

sis kem salam kat togey...hensem banget ni...semoga ur mum cepat sembuh amin

mamawana said...

Togey comey.... Togey meh duk umah mamawana lak.... ihiikks