Wednesday, January 28, 2015

Kali ke-2 berZALORA

Kali ke-2 beli kasut ngan Zalora..
Sebabnya...dh puas ronda semua kedai kasut kat Taiping Mall, kat AEON...takde yg berkenan pun. Nak cari jenis tutup depan tapi sarung saja dan ada tumit, hehe.. Sebab aku selesa guna kasut jenis gini bila pakai seluar jeans. Sebelum ni dh 2 pasang aku guna abes2an sampai pvc pun dh terkopek2 dah, kehkeh..

Belek punya belek kat Zalora...ada yg berkenan di hati.
Gambar dari katalog online...
Terus jer klik utk beli...tapi try guna voucher yg dapat dari emel...tak boleh laa pulak, adoii.
Pi rujuk kat HELP...baru tau sebab apa. Rupa2nya brand Louis Cuppers ni mmg susah nak didiskaunkan sebab ianya produk dari luar negara. Oo...

Disebabkan harga masih dalam bajet...maka aku pun beli aje laa, haha. 
Ok..selesai. Tunggu jer barang sampai, yihahhh!!!
Bila dah sampai..
Ok...aku mmg puas hati laa ngan kasut ni. Kalo pakai nampak mcm aku pakai boots pulak, huhu.
Kasut raya nanti beli kat Zalora aje laa, hehe..
**psst ZALORA:- Rajin2 ler bagi voucher diskaun, ye...ngee..

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah...

No comments: