Sunday, November 1, 2015

Angka 40...dah!!

Setiap hari lalui lah ia dengan rasa istimewa.....
Usia adalah anugerah Allah selagi bernafas. Berdoalah sentiasa setiap detik yg dilalui mendapat keberkatanNya.


01.11.2015
AHAD

Alhamdulillah, hari ni...aku dah cecah usia genap 40 ikut tahun masehi. Kalo ikut tahun Islam hijriah...dah lebih 40 dh, hehe.......
Terima kasih bro Megat atas karikatur ini. Diilhamkan dari gambar profil picture fb, hehe..
Ucapan khas dari google. Semua aku rasa istimewa, senyum......
Kalo tak halakan mouse kat gambar kek google tu..tak keluar nama aku, weh..
Ucapan dari fesbuk..
Ucapan dari fren fesbuk...
Err...dari wassap...tak dapek ler lak nak skrin shot. Tambah2 grup smvtaa tu...berulang2 dorang copy & paste, hahaha. Rajin sesangat deme pun, ish..ish...
Timakasih Idah...
Timakasih Nazilie..
Terima kasih atas ucapan semua...sekali dengan iringan doa. Semoga dimakbulkan. Amin.

Dulu mmg terpikir jugak...macam mana ye perasaan bila usia dh mencecah umur 40 ni?? Rupa2nya ok jer. Kita akan teruskan kehidupan seharian, Alhamdulillah. Dengan doa dan harapan badan sihat, akal lebih matang, perbuatan lebih baik...terus disayangi oleh insan2 yg disayangi dan menyayangi.

**Tiada lagi kidungmu, mak...menelefonku dan memberi ucapan kelahiran diiringi doa2 mustajab seorang ibu.

Nota ALONA:-
~Terima kasih mak kerana melahirkanku....dan bersama2 ayah membesarkan ku dengan penoh kasih sayang. Timakasih ayah. Al-fatihah buat mak.

1 comment:

ayu Ismail said...

Selamat hr lahir..dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki