Tuesday, May 5, 2009

Citer cuti 1 Mei

Hmm..Alhamdulillah laa hari ni aku leh post entry yg baru. Dah beberapa hari streamyx kat umah aku ni kelajuannya sgt perlahan..lagi perlahan dari siput berjalan. Tu yg tak leh nak mentenet tu.

Hmm..cuti 1 Mei dah berlalu. Along pun dah dihantar balik ke hostel. Hmm..jenuh gak laa kalo dipikir2kan camne nak bajet masa untuk ujung bulan ni ngan 14hb Jun pi-balik dari sana. Kali ni kitorng ikut jalan Selama pulak. Rasanya..ikut sini lebih lancar sket dari ikut hi-way dan keluar ke Serdang.

Cuti 3 hari terasa cepat benar berlalu. Sempat gak laa jogging ke Bukit Larut pg Sabtu hari tu. Pastu jumpa mak, abah ngan Maria sekeluarga kat Karnival Kraf kat Taman Tasek. Diorang pun baru abeh jogging kat bukit D.O.

Kat situ aku tak beli apa pun. Ada laa batik yg aku berkenan tapi tak terbeli laa..mahal. RM280 harga kilang tu..(katanya!, hehe). Tapi cantiknya kombinasi kaler hijau dia..ish!
Pastu..kitorang sempat laa dok lepak kejap kat bangku berhampiran. Sambil layan anak2 makan eskrem. Dah abes eskrem..masing2 balik laa.

Masa yg sama..kat belah sana tu sepasukan peserta PLKN ntah dari kem mana..berkawad kat situ. Hmm..saja laa agaknya nak bagi diorang keluar dari kawasan kem. Tak bagi boring.

Tengahari lepas balik dari taman tasek..kitorang sempat laa pi menghadiri kenduri kawen anak pakcik Kusairi..ahli gym rakyat veteran, hehe. Hmm..sedap jugak lauk-pauk yg dihidangkan.

Tu aje laa citernya. Takde ape yg menarik pun nak citer melainkan citer letih aje laa, hehe.

Opps..sebelum terlupa, di atas tu adalah award yg Raja Radiah bagi utk blog aku..hehe..TQ, Radiah. Aku pun kalo online..mesti singgah blog ko.

No comments: