Sunday, May 31, 2009

Dah mula menyebok!

Hmm..pertengahan hari Jumaat 29/05 ari tu..kitorang berdua dh mula sebok. Mula2 pi amek along kat MRSM Pengkalan Hulu. Jauh jugaklah dari Taiping ni. Makan masa 2 jam gak nk ke sana. Tu pun lalu jalan alternatif. Kalo lalu jalan utama..mau 2 jam setengah.

Pastu..kitorang terus bawak along ke Bagan Serai utk majlis pernikahan Saiful, anak makcik Jama.

Hah..yg mana satu Saiful? Hehe..

Ada 2 pasangan pengantin yg bakal dinikahkan di surau Taman Serai Jaya tersebut. Hmm..yg mana satu pulak Atikah bakal isteri Saiful ni? hehe..

Hmm..ni laa Saiful dan isterinya. Manis sungguh pengantin baru ni kan?


Ni pengantin yg mana pulak?? hehe..Maklum laa cuti2 sekolah ni, ramai laa yg diijabkabulkan. Majlis ni pada hari Sabtu 30/05.

Kalo nak tau..ni laa ibu bapa pengantin berbaju biru tu. Bapa si pengantin perempuan ni kawan sekerja ngan cik abang ku. Selamat menerima menantu!

4 comments:

Fara_Adura said...

Anak akak mrsm ph yer..waa,sgt success yer.Moga dia berjaya dalam hdup. Kredit tuk parents die jugak..:)

Musim cti sek mmg bz.. hubby fara pon sama sebok gak.Ari neh ade shoot kat N9...:)

suhaila-ab said...

aku igt yg pasangan baju biru yg last skali tu pengantin baru gak...tepanjat badak aku...hehe ropanyerrr pengantin lama daaaa...

░♥si lampu neon♥░ said...

comel sungguh para pengantin tu

CINTAMANISZ Lite said...

Fara; sebenarnya..apa2 kejayaan anak ni datang dari kesedaran dan usaha diri sendiri. Akak dan suami sebagai ibubapa..leh bagi sokongan moral aje.

Suhaila; betul laa tu pengantin lama, hehe..

si lampu neon; Bila lak nak jadi pengantin comel kiut-miut cam diorang?