Sunday, November 8, 2009

GSL 20’ & Majlis Persandingan…

Sambung N3 minggu lepas.
Ketika GSL mengadakan jamuan sempena usia 20thnnya..kompeni tersebut jugak turut meraikan salah sorang staff nya yg baru aje beberapa minggu diijabkabulkan. Kompeni turut mengadakan majlis persandingannya pada hari tersebut. Hari ini dlm sejarah gak ler…
DSC_0328
Antara pemandangan di GSL…
DSC_0022DSC_0017
Ni ler antara tetamu kecil, besar, tua dan muda yg hadir pada jamuan tersebut.
DSC_0121
Alhamdulillah…bro Jamil ni akhirnya bertemu jodohnya ketika usia 43thn. Dia ni bernikah pd 17hb Oktober ari tu. Katanya ngan orang Kedah. Aku pun tak sempat nak bersembang ngan isteri dia lagi, hehe.. 
DSC_0071
Ni ler pelamin yg dipasang di lobi ofis…ada org sponsor katanya..hai, bertuah badan!!!
DSC_0138 
Raja Sehari di GSL…betul2 mencipta sejarah ni. Bukan senang kompeni nak wat majlis sambut ‘menantu’ kat ofis diorang, kan?? hehe..
DSC_0204
Abg merenjis-renjis dipilis…heheh…
DSC_0196DSC_0195DSC_0197
Aku pun dijemput oleh pengantin sendiri utk merenjis-renjis dipilis ni, ngeh2..wat je ler..sonok gak, kan?? hihi..
DSC_0285
Lepas tu…mestilah amek peluang bergambar ngan pengantin, kan?? Pelamin kat lobi ofis..dh tu dorang berdua mmg pengantin betul2 plak tu..bkn olok2 tau, ngeh2..

DSC_0229
Acara potong kek..Kek pun ditaja, tau!!! Bertuah lagi…
DSC_0271DSC_0268
Ada acara karaoke gak. GSL ni senang aje. Staff dorang ada yg wat bisnes karaoke, pandai masak, pandai amek gambo…hehe..Jadi, lebih baik ler bg kat staff2 dorang aje..dpt gak tambah pendapatan staff sendiri, kan?? hehe..
 DSC_0210Bergambar ngan Zaini. Dia ni anak bekas staff kat sini gak. Penah dok kuarters GSL..jadi dia dh rapat ngan staff2 GSL pun.. 
DSC_0288
Khidmat kawalan dari pasukan RELA juga diperlukan ketika majlis 2 in 1 ni.
Sebenarnya…gambar ni saja aku masukkan pada minggu baru ni sebab aku rasa gambar2 ni masih eksklusif. Jadi takleh sesuka hati aku nak tayangkan kat blog aku, kan..(hihi..)

7 comments:

ikiqzana said...

taniah le wat bro jamil.. akhir nyer bertemu jodoh jugak.

selamat pengantin baru...

[-suziey-] said...

waa mmg bertuah la abg jamil tu..dh la bertemu jodoh akhirnya..ditaja plk tu..untung wooooo

atty's said...

bertuah abg jamil.semoga bahagia hingga ke akhir hayat ,,amin.

zura@iwan said...

slmt pgntin baru...

pstt; btuah la dier kak...di sponspor tuh..hehe

jebat_durhaka said...

nape akak nampak tak tinggi jek ek dlm gambo berempat tu?? hehehehee

Diarihatiku1976 said...

bertuah abg jamil.semoga bahagia hingga ke akhir hayat ,,amin.

Rinna said...

Wahh dasat ofis wat majlis sanding sekali yer..siap ditaja lagik.. :)