Friday, November 20, 2009

Tak boleh jadi……

  

“ngiauuu….iauuuuuu…”.

“Ishhh, hang ni….asek ngiau-ngiau..Nak mende lagi ntah. Rimas ler!!! Org dah ler tengah sakit mata ni!!”…

“ngeu…………..”,

Haa…tu ler kata2 aku yg difahami oleh si Nyu ni. Lepas tu terus dia diam berteleku kat bawah beskal tu…haha. Pantang laa dengar kelibat org kat dapur…mula laa dia nak mengiau. Takkan ler lapar lagi…baru aje tadi bagi makan. Dah mmg hobi si Nyu ni agaknya…pantang dgr kelibat tuan dia kat dapur tu…mesti nak mengiau. Aku ni tadi bkn ape…tgh tahan pedih dok titik ubat mata.

DSC01434DSC01441

Ni antara situasi mata kanda ngan mata aku. Mata kanda dh elok sebelah kanan tapi sebelah kirinya hari ni sampai termelecet pasal tak pasan tergaru masa tido..hehe..

Opps, gambar tang mata aku tu pulak putih semacam sebab amek time cahaya pagi ler..hehe. Hmm…mata aku mmg teruk dari semua2 yg kena.

Setelah dh gi farmasi beli ubat, gi Poliklinik Hidayah (klinik panel) check doktor dan amek ubat…tp tak elok2 lagi.

Tak boleh jadi ni….Aku tekad ler kali ni…maleh tak maleh…kena gi gak ke Klinik Ananda iaitu klinik panel famili mentua aku, haha..

Hmm..klinik Ananda ni mmg dah lama dah. Ubat yg disediakan mmg bagus. Mmg serasi ler ngan famili sini. Dulu2 aku pun selalu gi situ gak tapi disebabkan asek kena tunggu lama…aku maleh nak buang masa. Tu yg aku lagi senang gi klinik hidayah tu aje. Klinik Ananda ni…pesakit dia mmg sentiasa ramai. Melayu, Cina, India…mmg suka gi klinik dia.

Jadinya…tadi aku pun gi ler jumpa Ananda setelah sekian lama tak jumpa dia..hehe. Dia kata mata aku byk ‘turok’, merah macam darah…sebab aku ada alahan, hehe. Mmg ler..kat dia aku mmg ada rekod alahan iaitu resdung.

Tadi, Ananda bagi aku ubat yg dia kata byk bagussss. Kiranya baekkkk punya ler tu, haha. Kena cas RM35..aku mintak resit sebab bukan klinik panel…nanti leh klem kat ofis abang..ngee..

9 comments:

MaizaC'Joe said...

salam sis

hadoi.. tak tertahan sakit mata.. kelabu ja mata.. jng berjangkit dah la..hee.. tenung lama2 kt skrin lappy pun risau lak.. takut jangkit.. gurau ja.. hee.. moga cepat sembuh...

-maiza-

ikiqzana said...

x baik lagi ker sis..
semoga sis keluarga cpt sembuh ye.. jgn lupa mkn ubat.

Cik Cookie said...

MC sakit mata lama tau.
mkn 2minggu jgk laa.
Klinik Ananda Kuantan sgt nostalgia bg CC.

ibuayu said...

samalah fauzan ni pun dah berjangkit sakit mata..musim kot.take care ye

TokNabe said...

Aduh senak bijik mata nengok.... Time sakit mata ni elakkanlah dok mengadap komputer. dah baik2 sok ngadap le sepuas2nya.

Berair bijik mata sy ni nengok....

J@J@ / Bini The Rock said...

huii kakkkk...
sampai merah mcm mata Naruto tu nape???

ish ish ishhh! makan ubat dan berpantang ok! minum air byk...

POSH76 said...

ramai gak kene sakit mata ni...cam musim lak....leh jangkit ni..get well soon

@rE-LonG said...

Salam..

Adus..akak..tkutY tgOk..nnti kene sakit mata..hihi

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室